Hop til indhold

Recommended Posts

Måtte afsted til Caroline, nu da man hører MonCherie lukker om lidt.

Har længe kigget på hende, så nu skulle det være.

Dette er min første “anmeldelse”... Og den bliver kort. Wauw for et kvindemenneske - Hun er flot på billederne, men langt flottere i virkeligheden - i min optik. Jeg er helt høj efter oplevelsen, og har på ingen måde fortrudt, som jeg tit gør i det sekund trykket er taget.

Klart min bedste oplevelse i branchen! 

 

Dét bliver ikke sidste gang jeg besøger hende, måske på MC,  men så må jeg finde hende andre steder... 

 

PS: Det var en omgang kæreste oplevelse, det er altid det jeg går efter. Og det kom så tæt på en kæresteoplevelse som sådan noget kan.

 

Tak Caroline

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig !!! Det er også alt for lang tid siden jeg har besøgt Caroline - må se at komme afsted igen :-) 
 

Hun er virkelig en oplevelse - og en lille rejse værd. Og forøvrigt med en fantastisk varm personlighed, og ikke mindst opfindsomhed skulle jeg hilse og sige.

Hun er i hvert fald stadig hos Eventyrpigerne - bliver forhåbentlig også at finde igen lidt tættere på KBH...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Gamle Greve skrev, for 10 timer siden:

Enig !!! Det er også alt for lang tid siden jeg har besøgt Caroline - må se at komme afsted igen :-) 
 

Hun er virkelig en oplevelse - og en lille rejse værd. Og forøvrigt med en fantastisk varm personlighed, og ikke mindst opfindsomhed skulle jeg hilse og sige.

Hun er i hvert fald stadig hos Eventyrpigerne - bliver forhåbentlig også at finde igen lidt tættere på KBH...

Ja, du er savnet <3 
Håber vi snart ses ;-)

knus Caroline

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blomster manden

Har besøgt Caroline. 1 gang i Vojens 1 gang hos mon cherie samt en del gange. Hos eventyr pigerne. Må bare sige. Sød og flot pige. Meget nede på jorden. Har nydt hvert minut sammen med hende. Håber da også hun har nyt det. Skal også siges. Uden Caroline var jeg aldrig kommet igang. Med at dyrke sex igen. Ser frem til. Om kort tid. Vil jeg bruge 2 timer. Sammen med hende. Når jeg skriver blomster manden. Tror jeg. At du ved hvem jeg er. Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...