Hop til indhold
Guest JohnWayne86

Maja Randers

Recommended Posts

Guest JohnWayne86


https://annoncelight.dk/showad/257986

Jeg besøgte Maja i Randers sent tirsdag aften, da jeg var i området ved 21.30. 
Havde booket en halv time på forhånd og fik rigelig med tid og hygge, da hun ikke havde aftaler efterfølgende. Hendes krop er frodig ligesom billeder indikerer.

Startede med betaling og et bad. Derefter tungekys i rigelige mængder inden vi ramte sengen.

Hun giver et godt blow og kunne tage den til roden. Derefter missionær hvor hun virkelig giver nærvær og GFE. Der gik ikke længe inden hun kom første gang. Derefter hende på toppen, men missionær var bedre, så vi fortsatte kort efter med det resten af tiden. Jeg har altid svært ved at komme med kondom på, så den halve time endte med 55 minutter grundet dette. Dejlig oplevelse, at hun ikke presser på grundet tid efter 25 og lod mig køre færdig. Dette bevirkede også hun kom 2 gange yderligere i missionær, såfremt hun ikke fakede.

Mine bedste anbefaler, hvis man er til en frodig pige og en ægte GFE oplevelse. Tager vist til Odense næste uge.

John

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86

Nu er jeg ikke fra byen, men nær Bones.

Suttede boller, men ikke røv ved mig. Om hun gør det skal jeg ikke kunne sige - spurgte ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...