Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte stedet for ca. 14 dage siden for første gang. Det var en veninde til hende der havde stedet -owa slank og måske omkring de 50år en ok pæn pige.  Jeg kommer altid for massage -så jeg bestilte 1 time -det gjorde hun godt -da jeg lå på maven -kom det et par strejf opad øverst på inderlåret efter lidt tid -uden jeg var overbevist om, at hun  lagde op til mere end massage -hun brugte dog nok olie -så jeg havde en mistanke om, hvad der nok ventede -men primær er jeg der for massagen -min pik havde dog sin egen mening den dag -og var slet ikke uberørt af de lette strejf der kom -og da hun så kravlede op i mellem benene og tog et fast tag i mine balder, og gav dem en ordentlig omgang (som jeg ellers sjældent har oplevet mage) så var min pik helt klar -skønt hun ikke rørte ham direkte... hun var en grundigt pige på bagsiden (hvilket jeg godt kan lide) men jeg havde kun bestilt 1 time -men pyt tænkte jeg -skal bare nyde, at jeg endelig får god massage. Da hun bad mig ligge mig på ryggen -var det nok kun 15minutter tilbage gættede jeg på. Min pik havde heldigvis lagt sig -efter den lange tid uden opmærksomhed. Men hun gik igang med mine fødder -og opefter (uden håndklæde over "lillemand") og det var et halvkøligt rum jeg lå nøgen i -nok passende når man skulle arbejde med massage... men jeg småfrøs (det synes lillemand helle ikke om) jeg lå og rystede lidt uden, jeg gad at brokke mig el. kommenter. Der kom igen nogen strejf -og nu tænkte jeg fint her er koldt -så kan jeg godt styre "ham" men hun blev sgu mere nærgående og mente pludselig mine nosser også skulle have olie -jeg har kontrol -jeg har kontrollen tænkte jeg, i mens hun masserede videre mave, bryst osv. brystvorterne fik også lige et klem... -"så" sagde hun  "sæt dig op" så fik nak og hoved lige en sidste tur. Jeg tænkte "det var dog ligegodt pokkers" -og rejste mig fra briksen og gik hen i mod stolen med mit tøj -hun stod ved briksen -og da jeg gik forbi tog hun hånden ned og holde om min pik -kikkede mig i øjnene og sagde "kan din pik ikke lide massage?" hun holdt omkring den i mens jeg sagde "det er lidt koldt her" ret paf. Det grinte hun af og sagde "jeg kan godt varme ham da" (jeg er ellers mest til det buttede thaipiger) men hun var jo ikke til at stå for -så jeg sagde "jamen lad mig se du kan give mig varmen" -hun grinede igen meget charmerende -og bad mig ligge mig op igen på ryggen -hun smuttede op i mellem mine ben efter hun havde taget tøjet af -og begyndte at sutte en gummimand på min pik -der ikke var stiv på nogen måde -skulle lige til, at sige noget -da det alligevel lykkes hende, at få liv i ham igennem gummiet, i mens hun stønnede godt (det kan jeg ikke lide, så jeg tyssede på hende) min pik kom i fuld størrelse til min overraskelse, i gummi -hun kravlede op og lege lidt med sig selv med min pik -og satte sig på den og kørte løs -lidt fraværende -så jeg tog min hænder op om hende og fik hende ned så jeg kunne kysse hendes ene bryst -og tog en "tjekker" (mange thaipiger har utrolig følsomme brystvorter) jeg bed lidt i den ene brystvorte -hvilket fik hende til, at få mig til, at stoppe med det! -men inden var jeg begyndt at sutte på brystvorten i sted.....-som hun blev overrasket over, hvor godt hun synes det var (min erfaring med thaipiger -hvis du sutter deres brystvorter i mens de får pik -så får de for vilde orgasmer, og mister kontrollen totalt) jeg forsatte og hun red løs og nu lod jeg hende stønne (ej fake) jeg lagde hende ned på briksen og kneppede hende i mens jeg stod op for enden med hendes ben på hvert side af mit hoved -er sikke på hun fik flere orgasmer end hun har fået længe -hun rystede og var klamt svedende -og så vild ud i øjnene indtil jeg kom på maven af hende -hun lage sig i fosterstilling og sagde "tak det var dejligt" "men nu er jeg træt" imens hun grinte og kikkede med et saligt blik. Hun fortalte mig at hun kun skulle være der nogle dage, men at jeg gerne måtte besøg hende derhjemme -og hun gav mig sit nummer... Jeg har besøgt hende derhjemme;-) men det er en anden historie gg  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...