peter 1 Skrevet 3. September, 2020 Hej Er der nogle der ved noget om Elena, der var i Engtoften??. Kommer hun tilbage?? -mvh Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 3. September, 2020 peter skrev, for 2 timer siden: Hej Er der nogle der ved noget om Elena, der var i Engtoften??. Kommer hun tilbage?? -mvh Peter Nej, det gør hun ikke - hun skal hjem og passe mand, børn og hus. Hun har tjent en del penge nu så de kan opfylde deres drømme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 3. September, 2020 Hvad så med Kristina, har vi mon også hældt penge nok i hende, så hun også er gået på pension.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 3. September, 2020 (edited) Gaffer skrev, for 2 timer siden: Nej, det gør hun ikke - hun skal hjem og passe mand, børn og hus. Hun har tjent en del penge nu så de kan opfylde deres drømme Av av av! Håber virkeligt at det ikke er rigtigt, eller jeg håber selvfølgelig Elena er glad og har det godt, men vil virkelig gerne besøge hende igen Det mest 'chokerende' ved din påstand er at hun har børn?! Det kunne man virkelig ikke se og mærke på hendes krop?! Sidst jeg så hende, i februar, sagde hun at hun måske ville komme tilbage, men ikke viste det med sikkerhed, og at hun skulle i gang med et spændende projekt derhjemme. Gad vide om det var Volvo, villa og vovse Sikke en mavepuster på en ellers udmærket torsdag Redigeret 3. September, 2020 af Martin1234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim456 2 Skrevet 3. September, 2020 Nu vi snakker Engtoften. Er der ikke nogen piger i disse Corona tider? Kan i hvert fald ikke finde nogen annoncer. Nogen der har kendskab til noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 3. September, 2020 (edited) Kim456 skrev, for 44 minutter siden: Nu vi snakker Engtoften. Er der ikke nogen piger i disse Corona tider? Kan i hvert fald ikke finde nogen annoncer. Nogen der har kendskab til noget? Der har lige været en annonce med en kvinder der har været der før, mener hun kaldte sig angel? Før hende var der Ada. Men de er holdt op med at angive stedet i deres annoncer, hvilket jeg synes er lidt ærgerligt? Men jeg tænker der er eller kommer en ny pige inden længe igen Redigeret 3. September, 2020 af Martin1234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg