Hop til indhold
peter

Engtoften - Elena

Recommended Posts

Guest Gaffer
peter skrev, for 2 timer siden:

Hej 

Er der nogle der ved noget om Elena, der var i Engtoften??. Kommer hun tilbage??

 

-mvh Peter

Nej, det gør hun ikke - hun skal hjem og passe mand, børn og hus. Hun har tjent en del penge nu så de kan opfylde deres drømme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Gaffer skrev, for 2 timer siden:

Nej, det gør hun ikke - hun skal hjem og passe mand, børn og hus. Hun har tjent en del penge nu så de kan opfylde deres drømme

Av av av! Håber virkeligt at det ikke er rigtigt, eller jeg håber selvfølgelig Elena er glad og har det godt, men vil virkelig gerne besøge hende igen :wub: Det mest 'chokerende' ved din påstand er at hun har børn?! :blink: Det kunne man virkelig ikke se og mærke på hendes krop?! Sidst jeg så hende, i februar, sagde hun at hun måske ville komme tilbage, men ikke viste det med sikkerhed, og at hun skulle i gang med et spændende projekt derhjemme. Gad vide om det var Volvo, villa og vovse :D

Sikke en mavepuster på en ellers udmærket torsdag :D

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vi snakker Engtoften. Er der ikke nogen piger i disse Corona tider? Kan i hvert fald ikke finde nogen annoncer. 
 

Nogen der har kendskab til noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Kim456 skrev, for 44 minutter siden:

Nu vi snakker Engtoften. Er der ikke nogen piger i disse Corona tider? Kan i hvert fald ikke finde nogen annoncer. 
 

Nogen der har kendskab til noget?

Der har lige været en annonce med en kvinder der har været der før, mener hun kaldte sig angel? Før hende var der Ada. Men de er holdt op med at angive stedet i deres annoncer, hvilket jeg synes er lidt ærgerligt? Men jeg tænker der er eller kommer en ny pige inden længe igen :rolleyes: 

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...