Hop til indhold
Glatbandit

MissyA - kenyansk pige i Aarhus = useriøs eller fake.

Recommended Posts

Hej liderbukke.

Hvis i som jeg har en ubetinget svaghed for mørke piger, så skal i ikke kontakte MissyA.

Jeg havde i dag aftalt tid kl. 09:15 på et hostel midt i Aarhus.

Kl. 10:15 gik jeg og efterlod en vred mail til hende ovenpå alle da andre høflige mails jeg havde skrevet i ventetiden.

Virker i den grad useriøs eller endda fake.

Lad være at skrive til hende. Kun sådan kommer vi af med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altså mødt hende en gang i Århus, så hun findes og er faktisk en ret lækker ung slank og velskab pige. MEN, jeg anerkender at hun er svær at få en aftale med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende en del gange - og har kun positive oplevelser. Første aftale var svær at få i land, men efterfølgende har ikke været noget problem - og hun har været fint tilstede, både fysisk og mentalt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja men, spørgsmålet er om vi ikke bare helt skulle boykotte hende, når det er så svært for hende at svare og opføre sig som man bør når man har lavet en aftale. Tvivler nu på at broderskabet rækker så langt.

Jeg har som sagt prøvet både på mail og snap flere gange og har nu ingen interesse, når jeg ser at det foregår på toiletter og den slags offentlige steder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, den 4.9.2020 at 14:34:

Ja men, spørgsmålet er om vi ikke bare helt skulle boykotte hende, når det er så svært for hende at svare og opføre sig som man bør når man har lavet en aftale. Tvivler nu på at broderskabet rækker så langt.

Jeg har som sagt prøvet både på mail og snap flere gange og har nu ingen interesse, når jeg ser at det foregår på toiletter og den slags offentlige steder 

Du har i hvert fald en broder her. 

Jeg har haft nogenlunde samme oplevelser som I beskriver. Jeg har haft to aftaler med hende hvor hun på dagen ikke var til at få fat i. Den ene gang var hun pludseligt i KBH og den anden gang var hun taget i byen med veninder.

Det der med offentlige steder kan være frækt ind i mellem, men ikke som standard eller hendes priser. Der findes både bodega- og gadepiger der gør det langt billigere, hvis det er det man leder efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AK8K skrev, den 5.9.2020 at 17:11:

 

Det der med offentlige steder kan være frækt ind i mellem, men ikke som standard eller hendes priser. Der findes både bodega- og gadepiger der gør det langt billigere, hvis det er det man leder efter.

Lyder interessant. Kan man lokke dig til at skrive lidt om nogle erfaring med det du kalder bodega- og gadepiger. Århus?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, den 4.9.2020 at 06:44:

Har også mødt hende. Ja nun var da fysisk til stede den dag på Dokk1 toilettet. Men hun var et andet sted med hendes hoved. 

:-) Også der jeg mødte hende. Lidt grænseoverskridende....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...