Hop til indhold
demting

Smukke Danske Anna, Ålborg

Recommended Posts

Jeg tror ikke Smukke Danske Anna https://annoncelight.dk/showad/238473 har brug for en flaterende anmeldelse mere ... Det får du nu alligevel :)

For et stykke tid siden havde jeg planlagt at besøge Smukke Danske Anna, vi fik skrevet lidt frem og tilbage og blev enige om det var en god ide (yay!).
Dagen før fandt jeg ud af stedet ikke passede mig, så jeg meldte afbud... Heldigvis må jeg have gjort et godt indtryk over mail (hun havde heldigvis ikke set mig endnu!:)) for hun indvilligede faktisk i at jeg kunne booke en ny tid.

Jeg havde skrevet lidt frem og tilbage om hvad jeg godt kunne tænke mig, 1½ time med lidt af det hele + let rollespil. Dagen oprandt, og jeg fik selvfølgelig kolde fødder! Nå, ud i bilen med mig trods puls på 900, og afsted til Anna...
Og nu kommer anmeldelsen så: Det var fanme godt! :)
Hun er fanme en lækker dame! måske lidt over mit niveau :D
Jeg pakkede op, og der blev suttet og rørt og pillet og suttet og for satan så skulle vi til det sjove ... ja... Anna nåde ihvertfald ikke at få en orgasme... well, der var vel gået en halv time, max 45 minutter og jeg var helt færdig. Hvis jeg får lov til at blive lukket ind en anden gang, så ja tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
demting skrev, den 3.9.2020 at 10:15:

Jeg tror ikke Smukke Danske Anna https://annoncelight.dk/showad/238473 har brug for en flaterende anmeldelse mere ... Det får du nu alligevel :)

For et stykke tid siden havde jeg planlagt at besøge Smukke Danske Anna, vi fik skrevet lidt frem og tilbage og blev enige om det var en god ide (yay!).
Dagen før fandt jeg ud af stedet ikke passede mig, så jeg meldte afbud... Heldigvis må jeg have gjort et godt indtryk over mail (hun havde heldigvis ikke set mig endnu!:)) for hun indvilligede faktisk i at jeg kunne booke en ny tid.

Jeg havde skrevet lidt frem og tilbage om hvad jeg godt kunne tænke mig, 1½ time med lidt af det hele + let rollespil. Dagen oprandt, og jeg fik selvfølgelig kolde fødder! Nå, ud i bilen med mig trods puls på 900, og afsted til Anna...
Og nu kommer anmeldelsen så: Det var fanme godt! :)
Hun er fanme en lækker dame! måske lidt over mit niveau :D
Jeg pakkede op, og der blev suttet og rørt og pillet og suttet og for satan så skulle vi til det sjove ... ja... Anna nåde ihvertfald ikke at få en orgasme... well, der var vel gået en halv time, max 45 minutter og jeg var helt færdig. Hvis jeg får lov til at blive lukket ind en anden gang, så ja tak!

Af hjertet 10000 tak for din anmeldelse, jeg bliver så glad når jeg læser og fornemmer at det ikke kun var mig der havde en fræk lækker oplevelse :P Du er altid mere end velkommen forbi mig igen, så krøller vi dæleme de lagner -  så ikke engang strygejernet kan rette dem ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for noget tid siden også forbi Anna

Hun er vanvittig fræk, havde skrevet med hende på mail og vi havde aftalt at hendes outfit skulle være en fræk lille gstreng til et sæt hofteholdere afsluttet af med en fræk skolepige nederdel.

Jeg kommer ind af døren og bliver med det samme modtaget af smil og kærtegn.

Den bedste oplevelse nogensinde og glæder mig til mere, trods jeg er en smule yngre end denne frækkert.

Desværre har hun mange tider der slutter for tidligt i Aalborg, det kunne være lækkert med en sen fredag eller lignende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Anna har i flere år stået højt på min liste over piger jeg gerne vil besøge, men det er ikke blevet til et besøg endnu. 
 

Jeg tror det har noget at gøre med, at hun altid har været optaget på selve dagen og det der med, at bestille tid en uge forinden det er jeg ikke så god til, da mine besøg og lyst ofte er meget spontan. 
 

Men vi må se, hvad fremtiden bringer, for hun ser sgu ret hot ud og har nogle gode anmeldelser også. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
noobinhere skrev, den 23.1.2022 at 00:13:

Jeg var for noget tid siden også forbi Anna

Hun er vanvittig fræk, havde skrevet med hende på mail og vi havde aftalt at hendes outfit skulle være en fræk lille gstreng til et sæt hofteholdere afsluttet af med en fræk skolepige nederdel.

Jeg kommer ind af døren og bliver med det samme modtaget af smil og kærtegn.

Den bedste oplevelse nogensinde og glæder mig til mere, trods jeg er en smule yngre end denne frækkert.

Desværre har hun mange tider der slutter for tidligt i Aalborg, det kunne være lækkert med en sen fredag eller lignende 

1000 tak for de skønne ord - jeg er glad for at have givet dig en skøn oplevelse frække :razz: Jeg kan da lige oplyse at jeg nu hver måned (fra marts)får flere lange dage i Aalborg. Pas godt på dig og det dejlige frække udstyr, håber jeg må låne det igen en dag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...