Hop til indhold
futteman

Er der nogle der kender Mitzi

Recommended Posts

Jeg vil ikke anbefale hende. Hun er meget sød men så er det også sagt. Hun virker meget forvirret, snakker som et vanfald. Ved ikke om hun har været ude i noget stofmisbrug af en art. Det er ikke hende er på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg følger lige med her...

 

Jeg har søgt på Mitzi, men der er ikke rigtig nogen der udtaler sig om hendes service. Jeg er kun interesseret i fransk uden i bilen el naturen, og det tilbyder hun. Er der nogen der har prøvet og kan det anbefale?

Pfh tak

PS ellers tager jeg nok snart en for holdet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vovse skrev, for 8 timer siden:

Jeg følger lige med her...

 

Jeg har søgt på Mitzi, men der er ikke rigtig nogen der udtaler sig om hendes service. Jeg er kun interesseret i fransk uden i bilen el naturen, og det tilbyder hun. Er der nogen der har prøvet og kan det anbefale?

Pfh tak

PS ellers tager jeg nok snart en for holdet 

Hun gør det ikke uden. Sorry to say

Redigeret af Huntman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntman skrev, for 2 timer siden:

Hun gør det ikke uden. Sorry to say

Nå der var så ærgeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en onsdag skrevet til hende og spurgt lidt ind til priser mm... Jeg gjorde ikke mere ved, men vågnede lørdagen efter om morgenen til 10 ubesvarede opkald og 6-7 beskeder på voicemail hvor jeg til sidst blev svinet til for ikke at dukke op til en aftale.... Det var kl. 00.30 om natten  hun havde ringet og heldigvis var min telefon på lydløs.. Hun var pivstiv og havde en mandlig ven i baggrunden som var helt væk også, og som hun påstod tævede hende..... Behøver jeg sige at hun er blokeret på min telefon?.... Sørgeligt at høre på ihvertfald...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exile-63 skrev, for 2 timer siden:

Havde en onsdag skrevet til hende og spurgt lidt ind til priser mm... Jeg gjorde ikke mere ved, men vågnede lørdagen efter om morgenen til 10 ubesvarede opkald og 6-7 beskeder på voicemail hvor jeg til sidst blev svinet til for ikke at dukke op til en aftale.... Det var kl. 00.30 om natten  hun havde ringet og heldigvis var min telefon på lydløs.. Hun var pivstiv og havde en mandlig ven i baggrunden som var helt væk også, og som hun påstod tævede hende..... Behøver jeg sige at hun er blokeret på min telefon?.... Sørgeligt at høre på ihvertfald...

Øv hvor kedeligt :unsure:

Tak for historien. Der kommer så ikke et til kapitel fra min hånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...