Hop til indhold

Recommended Posts

Billederne af hende ser rigtigt lækre ud. Dog hæfter jeg mig ved at på det ene er brysterne væsentligt større end på de andre, så tvivler på om alle billederne er af samme pige. Hvilket så igen giver mig en sund skeptis over for om det nu også er pigen på nogen af billederne man møder. Men fuck jeg kunne godt tænke mig at være sammen med sådan en sød lille japansk pige. De der asiater kan altså noget med deres udseende. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Biilledet med de store bryster, og billedet efter er ikke hende. De andre er hende. Jeg bsøgte hende sidste uge, men jeg vil helst afholde mig fra mange kommentarer, da jeg ikke har det store sammenligningsgrundlag.

Jeg vil dog gerne lige nævne at hun er sød og ivrig efter at "please". Det var en fin oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er på Amager omkring "Sundbyerne". Nemt at komme til, og der er faktisk også lidt parkeringsmuligheder i området (men beregn noget tid til at finde et sted). Jeg så kun én, men jeg tror der er 2 piger på stedet, hvor den anden er hende her .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...