Hop til indhold

Recommended Posts

sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

Jeg bliver lidt skeptisk, med sådanne billeder, det ene med familie foto i baggrunden.

skriv gerne hvis du for besøgt hende. 

Har en aftale med hende her kl 20, skriver lige herinde hvordan det er gået 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
bs76 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg følger lige med her , har også kigget hende ud :)

Så holder vi da lige vejret imens...

Del dette indlæg


Link til indlæg

900 fattigere men HOLD NU FERIE for en skøn pige.. Blev taget godt imod, det hele foregik i hendes have pavillon/lysthus super hyggelig atmosfære mega lækker pige som bestemt ikke er bange for at tage fat, måtte stoppe hende flere gange for ellers havde jeg overgivet mig allerede efter få minutter !! Klart noget af det bedste GP jeg nogensinde har fået, jeg er fan! Dog langt væk fra min bopæl, men med det her hun tilbyder så køre jeg gerne den vej igen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bs76 skrev, for 2 minutter siden:

Det lyder sku da lækkert hvad med stedet ..diskret ??? Og hvor gammel er hun ca ??? Lyder som en fuldpakke :)

Hun er vel et sted i midten af 30erne, stedet er super diskret ude på landet små 3km fra Vordingborg, der var rent og hyggeligt jeg fik bj hun er i den lydt krydderet ende mht prisen men ABSOLUT alle pengene værd hun var virkelig dejlig smilte og grinede sammen varmt og dejligt menneske ingen tvivl om det. Undre mig hun ikk er “kendt” endnu men efter hvad jeg kunne forstå på det hele er hun vist også ret ny i det “game” her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Lasse3300 skrev, for 1 time siden:

900 fattigere men HOLD NU FERIE for en skøn pige.

Undskyld, men det giver virkelig ingen mening det her. 
Din profil er 21 timer gammel. Du udser dig en pige der bor langt væk fra dig selv. Hun er i den dyre ende, skriver du. Øhh ja, 900 for et blow m. slug, og 1.500 for en halv time sex.

900 kr. fattigere, skriver du. Dvs. at du har købt et blow, og er nærmest blæst bagover af pigen, som vel kandiderer til at have den ringeste profil på hele Annoncelight. 
Undskyld, jeg gentager lige mig selv. Det giver simpelthen ingen mening...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fun_for_me skrev, for 5 minutter siden:

Undskyld, men det giver virkelig ingen mening det her. 
Din profil er 21 timer gammel. Du udser dig en pige der bor langt væk fra dig selv. Hun er i den dyre ende, skriver du. Øhh ja, 900 for et blow m. slug, og 1.500 for en halv time sex.

900 kr. fattigere, skriver du. Dvs. at du har købt et blow, og er nærmest blæst bagover af pigen, som vel kandiderer til at have den ringeste profil på hele Annoncelight. 
Undskyld, jeg gentager lige mig selv. Det giver simpelthen ingen mening...

Avs nu ringer mine "alarmklokker" en lille smule .. Tak for det fun :)

 

Redigeret af bs76

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fun_for_me skrev, for 18 minutter siden:

Undskyld, men det giver virkelig ingen mening det her. 
Din profil er 21 timer gammel. Du udser dig en pige der bor langt væk fra dig selv. Hun er i den dyre ende, skriver du. Øhh ja, 900 for et blow m. slug, og 1.500 for en halv time sex.

900 kr. fattigere, skriver du. Dvs. at du har købt et blow, og er nærmest blæst bagover af pigen, som vel kandiderer til at have den ringeste profil på hele Annoncelight. 
Undskyld, jeg gentager lige mig selv. Det giver simpelthen ingen mening...

Ved ikke hvad der giver mening for dig, men i og med at jeg er i marielyst på ferie og hun var noget af det tætteste på jo mindre jeg ville til Vordingborg pigerne og smide mine penge der så kan jeg ikke se hvad der ikke giver mening. Og ja jeg holder fast i at det er noget sf det bedste gp jeg har prøvet, om min profil så var 20min gammel holder jeg stadig fast så forstår ikke din undren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Annoncen er ægte og billeder er ægte. Rigtigt smuk kvinde. Diskrete omgivelser i haven:):):) 

men stopper også der, hun var slet ikke indlevende eller serviceminded. Så desværre en del fatttigere. Røv kedelig simpelhen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, den 29.11.2020 at 21:42:

Annoncen er ægte og billeder er ægte. Rigtigt smuk kvinde. Diskrete omgivelser i haven:):):) 

men stopper også der, hun var slet ikke indlevende eller serviceminded. Så desværre en del fatttigere. Røv kedelig simpelhen. 

Tak for opdateringen. Har flere gange været ved at skrive til hende, men tror jeg hopper over. Øv øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos hende engang for et års tid siden, og Det var en god og fræk oplevelse i have pavillionen. Hun gav et lækkert blowjob, og slugte det hele ;) kiggede frækt op og pirrede godt med tungen rundt omkring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome

Besøgte hende for ca 1års tid siden, eller det var ihvertfald før corona ramte Danmark. Der gav hun et godt blæs og kneppede mig i stykker i ca 90minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Nicest78 skrev, for 1 time siden:

Har været hos hende engang for et års tid siden, og Det var en god og fræk oplevelse i have pavillionen. Hun gav et lækkert blowjob, og slugte det hele ;) kiggede frækt op og pirrede godt med tungen rundt omkring. 

Tak for lækker anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smil skrev, den 19.12.2021 at 13:23:

Tak for den søde anmeldelse.. Lyder til at jeg fik gjort dig tilfreds ;-)

Tilbyder du ikke mere end blow? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...