Hop til indhold

Recommended Posts

Har skrevet til hende men hun får nok hundredevis af henvendelser. Hun har ikke svaret, men skal nok vende tilbage hvis jeg kommer tættere på hende ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet lidt med hende, men hun har ikke læst min sidste besked. Så ja, hun får sikkert meget post. Hun har åbnet sine private billeder for mig og de ser meget professionelle ud. Hun har en del tusser, hvilket ikke ligefrem er et turn-on for mit vedkommende, men det er jo smag og behag ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Ikke noget jeg vil gentage men det kan jo selvfølgelig være et spørgsmål om kemi men synes det virkede ret ligegyldigt og som om hun bare skulle have det overstået . Hun gik bla ud fra hygge lokalet og ringede pludselig til en ven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter lidt snap hvor hun konstant glemmer hvad der er skrevet for 15 min siden, og mere udtryk for Hvad man må og ikke må, samt gentagne beskeder om priser har jeg også sat katastrofe blinket på og begiver mig til Århus istedet til noget andet interesant 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide. Hun har også taget lidt på i forhold til billederne, ville nu ikke have gjordet noget hvis oplevelsen var god men det var det langtfra. Glemte at skrive at hun tog tøj på lige efter jeg var færdig så man skal åbenbart ikke forvente at få mere end en tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, den 25.10.2020 at 14:01:

God ide. Hun har også taget lidt på i forhold til billederne, ville nu ikke have gjordet noget hvis oplevelsen var god men det var det langtfra. Glemte at skrive at hun tog tøj på lige efter jeg var færdig så man skal åbenbart ikke forvente at få mere end en tur

Man får vel hvad man har betalt for ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, den 25.10.2020 at 13:39:

Efter lidt snap hvor hun konstant glemmer hvad der er skrevet for 15 min siden, og mere udtryk for Hvad man må og ikke må, samt gentagne beskeder om priser har jeg også sat katastrofe blinket på og begiver mig til Århus istedet til noget andet interesant 

Gider du pb mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Succes skrev, for 17 timer siden:

Hun er prof og har tidligere arbejdet på klinik hvis hun ikke stadigvæk gør det.. 

Er hun på annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...