Hop til indhold
sarsar

Sidste besøg hos Line inden ferie

Recommended Posts

Jeg nåede lige et sidst besøg hos Line  inden hendes ferie og det er jeg rigtig glad for, har vist skrevet nogle anmeldelser i forvejen om Line og hun skuffer aldrig !!! Og igen var hele oplevelsen bare i top, er skønt når hun kommer ind i hendes frække outfit og man kan snakke om alt muligt, som man nu kan når man nu kender hinanden så godt, gør for mig bare hele oplevelsen endnu bedre :wub:
Hele pakken hos hende findes bare ikke bedre, sød, smuk, charmerende, grinene, lidt flabet :D, fantastisk guddommelig sex og så dejlig at snakke med, whats not to like :) jeg er kæmpe fan af denne perfekte kvinde og jeg glæder mig bare allerede til hun kommer tilbage igen for så må jeg bare se hende igen :wub: 
Så efter i dag må jeg vist gå i cølibat til man kan se Line igen :) 

Og Line håber du kunne bruge det jeg havde med til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte hende ved et besøg hos en anden pige for et års tiden siden og tænkte, hun skal besøges, men så kom der noget i vejen.. håber at lægge mærke til hende når hun er retur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 37 minutter siden:

Mødte hende ved et besøg hos en anden pige for et års tiden siden og tænkte, hun skal besøges, men så kom der noget i vejen.. håber at lægge mærke til hende når hun er retur ;)

Jeg kan kun sige du skal gøre det, det er min erfaring;) Min personlige meningen er at jeg ikke mener noget kan slå det at være sammen med hende. Men det handler også meget om god kemi:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line er fantastisk at være sammen med. Hun er så fræk, smager dejligt og spiser én med øjnene. Så håber på et gensyn efter hendes ferie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Todd skrev, 1 time siden:

Line er fantastisk at være sammen med. Hun er så fræk, smager dejligt og spiser én med øjnene. Så håber på et gensyn efter hendes ferie. 

Det er lige det hun er :) er så enig med det du skriver om hendes øjne, de er så skønne at kigge i, man forsvinder helt ind i en anden verden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sarsar skrev, den 2.9.2020 at 12:26:

Jeg kan kun sige du skal gøre det, det er min erfaring;) Min personlige meningen er at jeg ikke mener noget kan slå det at være sammen med hende. Men det handler også meget om god kemi:)

Tsk - hun skal klart have et besøg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...