Hop til indhold
Trooper

Hos Jailak, Lucernevej, Aarhus

Recommended Posts

1. september 2020

.....så var det min tur hos Jailak, og det var super godt. Blev modtaget at en smilende Nong, der ikke lige havde tid, men så kom Mona og det var ok.

Af med tøjet og igang. Fin massage og Mona er en dejlig pige med de dejligste bryster og hun har et vidunderligt smil og humør.

Jeg fik alt hvad jeg ønskede, og det gjorde Mona også, kunne jeg se på hende. Hun har en utrolig dejlig krop og missen smager fint og hun var vildt våd og indlevende og med hele vejen.

En.....nej mange stjerner og tak for en god pålevelse....og Nong lovede mig, at næste gang ville det være hende der tog sig af mig....de er sgu et par dejlige kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucernevej 8, kld, 8200, 8200 Aarhus
+45 60 90 29 19

Dette er fra nogle gamle oplysninger jeg har, aner ikke om nummeret stadig er det samme :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trooper skrev, for 8 timer siden:

1. september 2020

.....så var det min tur hos Jailak, og det var super godt. Blev modtaget at en smilende Nong, der ikke lige havde tid, men så kom Mona og det var ok.

Af med tøjet og igang. Fin massage og Mona er en dejlig pige med de dejligste bryster og hun har et vidunderligt smil og humør.

Jeg fik alt hvad jeg ønskede, og det gjorde Mona også, kunne jeg se på hende. Hun har en utrolig dejlig krop og missen smager fint og hun var vildt våd og indlevende og med hele vejen.

En.....nej mange stjerner og tak for en god pålevelse....og Nong lovede mig, at næste gang ville det være hende der tog sig af mig....de er sgu et par dejlige kvinder.

Er Mona en ung lækkermås ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
dickens skrev, for 19 minutter siden:

Er Mona en ung lækkermås ?

Jeg har været meget glad for at besøge Mona gennem tiderne og er det stadig. Hun har været andre steder, end der hun er nu.

Hun har nogle dejlige store bryster, køn pige, dejlig krop.

Hun er en lækkermås, men hun er ikke en ung lækkermås. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har været meget glad for at besøge Mona gennem tiderne og er det stadig. Hun har været andre steder, end der hun er nu.

Hun har nogle dejlige store bryster, køn pige, dejlig krop.

Hun er en lækkermås, men hun er ikke en ung lækkermås. ;) 

Er det sådan lidt ala indehaveren hos jailak?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
dickens skrev, for 55 minutter siden:

Er det sådan lidt ala indehaveren hos jailak?

Slutningen af 30erne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for nogle dage siden.

Fantastisk god behandling af en mega sød lille dame.

Hun sagde hun hed nanna.

Hun havde en tatovering på ryggen / mellem skulder bladene noget text  af en art.

Er det mon i virkeligheden nong eller mona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goodtimes skrev, for 3 minutter siden:

Jeg var der for nogle dage siden.

Fantastisk god behandling af en mega sød lille dame.

Hun sagde hun hed nanna.

Hun havde en tatovering på ryggen / mellem skulder bladene noget text  af en art.

Er det mon i virkeligheden nong eller mona

Det er Mona :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 1 minut siden:

Er det de klassiske 1.000 for en time med FP ?

Giver de fransk uden ?

Nana nej, Nong ja så vidt jeg husker. Men det kan jo være det har noget med kemi at gøre. Sådan er det jo med de fleste ydelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...