Hop til indhold

Recommended Posts

hun er tilbage, hvis du ikke selv har opdaget det.

Fik en kanon god tur ved hende, tror det var 31. maj.

Har været der 3-4 gange, men dette var første gang med Georg, har prøvet en noget ældre dame, det var ikke så lækkert.

Men har 2 gange været der ved en på ca. 35 år, høj, pæn og slank - kender ikke navnet!

Nogle andre har ellers skrevet, at der hun var hende den ældre, formentlig Nina og så hende Georg.

Georg er bedst, med deres speciale med anus behandling :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om man kan tage bad før dernede?

Hvis man nu kommer direkte fra job :)

Th

Det tror jeg sagtens du kan - der er altid bad bagefter, så hvorfor ikke inden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Hvem er hos Nina lige nu? Nogen anbefalinger - udover Nina selv?

Hvad er priserne der for de forskellige pakker?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror Geog er der hver dag, sammen med Nina

Jeg har aldrig fået massage af andre end Geog - og det er super!!

Nu tror jeg så også jeg får lidt mere end gennemsnittet - men hun er rigtig god til at pirre.

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

- men hun er rigtig god til at pirre.

Fuldstøndig enig.

Jeg har prøvet Nina en gang da Geog var på ferie og jeg foretrækker Geog. Ud over hendes massage samt ekstra er hun også altid glad og smilende, så jeg er altid i godt humør når jeg har været under Geog's kærlige behandling. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan er åbningstiderne?

Mit bud er, ring til dem: 5290 7144

De kan næsten altid overtales, hvis åbningstiden ikke passer dig, jeg mener det er fra ca. 10 - 18 - men det afhænger også af stemning og lyst.

Jeg har besøgt Geog, hvor hun sagde bagefter, at nu gad hun ikke mere - og der var klokken kun 17

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Mit bud er, ring til dem: 5290 7144

De kan næsten altid overtales, hvis åbningstiden ikke passer dig, jeg mener det er fra ca. 10 - 18 - men det afhænger også af stemning og lyst.

Jeg har besøgt Geog, hvor hun sagde bagefter, at nu gad hun ikke mere - og der var klokken kun 17

Jeg forsøge i sidste uge at få en aftale tidligt på dagen, men blev gjort venligt men bestemt opmærksom på, at de ikke åbnede før kl. 11...

Heldigvis fik jeg en tilsvarende aftale med en dejlig pige i Horsens i stedet - kl. 8:30!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...