Hop til indhold

Recommended Posts

De bedste naturlige bryster, ever
Jeg har efterhånden besøgt Margo, i Hampen, en del gange. Og hun er bare den bedste, til alt simpelthen.
Margo er 100% den pige du ser på billederne, og ja, hun har kurver, men det er kurver som sidder lige hvor de skal. En lækker røv der kan tåle et klap og store dejlige faste bryster som hun elsker at få slikket på. Jeg er vild med det  Hun har en lækker solbrune hud, dufter fantastisk og det gør hendes fisse iøvrigt også. Hun tager altid imod i sexet outfit, og hun er altid lydhør overfor ønsker til hendes outfit. Engang tog hun imod mig iført sekretær outfit. Det var satme frækt

Vi knaldede i alle rummene, ikke kun i sengen, det var SÅ godt Hun kan gøre mig total vild
Hun elsker at ride en god pik, så kan hun nemlig styre, og gi sig selv en lækker våd sprøjteorgasme. I love IT
Udover det er hun også en sjov og klog pige, med et godt menneskekendskab, hvilket i vil opdage hvis i tar jer tid til at snakke med hende. Jeg nyder hvertfald vores snak efter sex
Det kan godt være prisen er lidt høj, men det er, efter min mening, hver eneste krone værd!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knut1980 skrev, for 7 timer siden:

De bedste naturlige bryster, ever
Jeg har efterhånden besøgt Margo, i Hampen, en del gange. Og hun er bare den bedste, til alt simpelthen.
Margo er 100% den pige du ser på billederne, og ja, hun har kurver, men det er kurver som sidder lige hvor de skal. En lækker røv der kan tåle et klap og store dejlige faste bryster som hun elsker at få slikket på. Jeg er vild med det  Hun har en lækker solbrune hud, dufter fantastisk og det gør hendes fisse iøvrigt også. Hun tager altid imod i sexet outfit, og hun er altid lydhør overfor ønsker til hendes outfit. Engang tog hun imod mig iført sekretær outfit. Det var satme frækt

Vi knaldede i alle rummene, ikke kun i sengen, det var SÅ godt Hun kan gøre mig total vild
Hun elsker at ride en god pik, så kan hun nemlig styre, og gi sig selv en lækker våd sprøjteorgasme. I love IT
Udover det er hun også en sjov og klog pige, med et godt menneskekendskab, hvilket i vil opdage hvis i tar jer tid til at snakke med hende. Jeg nyder hvertfald vores snak efter sex
Det kan godt være prisen er lidt høj, men det er, efter min mening, hver eneste krone værd!!!

Hvad med et link til hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest krampe
Martin1963 skrev, 1 time siden:

Sjovt som nye bruger næsten altid har fundet drømmepigen !

 

Hehe lige i det her tilfælde lyder manden jo nærmest helt forelsket :) så mon ikke den er god nok...

mange lurpaser herinde i rigtig lang tid, før de melder sig ind og laver en tråd jo

Del dette indlæg


Link til indlæg
krampe skrev, for 30 minutter siden:

Hehe lige i det her tilfælde lyder manden jo nærmest helt forelsket :) så mon ikke den er god nok...

mange lurpaser herinde i rigtig lang tid, før de melder sig ind og laver en tråd jo

Jo jo... men her har trådstarter lurpasset i under en time inden han fandt guld...

Hun ser ellers meget lækker ud, men er træt af når de ikke skriver priserne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

-kan kun bekræfte at Margo - er et godt hug :) Feminin til neglespidserne og i lækreste indpakning. Stor og god erfaring såvel erotisk, som med det satans LIV....:)

knuz Margo - din skønne skude/Qvinde XXX og tak for dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...