Knut1980 2 Skrevet 1. September, 2020 De bedste naturlige bryster, ever Jeg har efterhånden besøgt Margo, i Hampen, en del gange. Og hun er bare den bedste, til alt simpelthen. Margo er 100% den pige du ser på billederne, og ja, hun har kurver, men det er kurver som sidder lige hvor de skal. En lækker røv der kan tåle et klap og store dejlige faste bryster som hun elsker at få slikket på. Jeg er vild med det Hun har en lækker solbrune hud, dufter fantastisk og det gør hendes fisse iøvrigt også. Hun tager altid imod i sexet outfit, og hun er altid lydhør overfor ønsker til hendes outfit. Engang tog hun imod mig iført sekretær outfit. Det var satme frækt Vi knaldede i alle rummene, ikke kun i sengen, det var SÅ godt Hun kan gøre mig total vild Hun elsker at ride en god pik, så kan hun nemlig styre, og gi sig selv en lækker våd sprøjteorgasme. I love IT Udover det er hun også en sjov og klog pige, med et godt menneskekendskab, hvilket i vil opdage hvis i tar jer tid til at snakke med hende. Jeg nyder hvertfald vores snak efter sex Det kan godt være prisen er lidt høj, men det er, efter min mening, hver eneste krone værd!!! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 103 Skrevet 2. September, 2020 Knut1980 skrev, for 7 timer siden: De bedste naturlige bryster, ever Jeg har efterhånden besøgt Margo, i Hampen, en del gange. Og hun er bare den bedste, til alt simpelthen. Margo er 100% den pige du ser på billederne, og ja, hun har kurver, men det er kurver som sidder lige hvor de skal. En lækker røv der kan tåle et klap og store dejlige faste bryster som hun elsker at få slikket på. Jeg er vild med det Hun har en lækker solbrune hud, dufter fantastisk og det gør hendes fisse iøvrigt også. Hun tager altid imod i sexet outfit, og hun er altid lydhør overfor ønsker til hendes outfit. Engang tog hun imod mig iført sekretær outfit. Det var satme frækt Vi knaldede i alle rummene, ikke kun i sengen, det var SÅ godt Hun kan gøre mig total vild Hun elsker at ride en god pik, så kan hun nemlig styre, og gi sig selv en lækker våd sprøjteorgasme. I love IT Udover det er hun også en sjov og klog pige, med et godt menneskekendskab, hvilket i vil opdage hvis i tar jer tid til at snakke med hende. Jeg nyder hvertfald vores snak efter sex Det kan godt være prisen er lidt høj, men det er, efter min mening, hver eneste krone værd!!! Hvad med et link til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 2. September, 2020 Det er nok hende her https://annoncelight.dk/showad/298235 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 318 Skrevet 2. September, 2020 Sjovt som nye bruger næsten altid har fundet drømmepigen ! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 2. September, 2020 Martin1963 skrev, 1 time siden: Sjovt som nye bruger næsten altid har fundet drømmepigen ! Hehe lige i det her tilfælde lyder manden jo nærmest helt forelsket :) så mon ikke den er god nok... mange lurpaser herinde i rigtig lang tid, før de melder sig ind og laver en tråd jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 2. September, 2020 krampe skrev, for 30 minutter siden: Hehe lige i det her tilfælde lyder manden jo nærmest helt forelsket så mon ikke den er god nok... mange lurpaser herinde i rigtig lang tid, før de melder sig ind og laver en tråd jo Jo jo... men her har trådstarter lurpasset i under en time inden han fandt guld... Hun ser ellers meget lækker ud, men er træt af når de ikke skriver priserne... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 2. September, 2020 T’s deltager ikke længere på site. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 2. September, 2020 Hende har jeg også engang været sammen med. Rigtig fræk og indlevende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wanderlust 14 Skrevet 3. September, 2020 Kan du fortælle lidt om prisniveauet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love it 24 Skrevet 4. September, 2020 Hun tager 900kr for 30 min og 1800kr for 60 min. God weekend Ps har ikke selv besøgt hende kun skrevet med/til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
challenge69 0 Skrevet 4. Oktober, 2021 Hejsa -kan kun bekræfte at Margo - er et godt hug Feminin til neglespidserne og i lækreste indpakning. Stor og god erfaring såvel erotisk, som med det satans LIV....:) knuz Margo - din skønne skude/Qvinde XXX og tak for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg