Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Dette skete for 1 uge siden. Søndag.

Jeg ringer i forvejen for at tjekke om de har åbent. Det har de så jeg siger jeg kommer om ca. 30 minutter. Jeg ankommer og en rimelig sød pige anviser mig til en mindre attraktiv pige. Jeg spørger den søde om hun er ledig, men hun siger at hun er optaget.

Kommer ind i et meget stort værelse med 2 senge. Der er super varmt derinde… Pigen der er valgt for mig spørger hvad jeg vil have. Jeg vil have b2b med det hele fordi det er ligesom stedets varemærke så for mig er det lidt ligesom at bestille en Big Mac, man ved hvad man får…

Pigen spørger om jeg ønsker en massage før b2b og det takker jeg ja til. For ikke at være totalt negativ skal jeg nævne at det faktisk var en glimrende massage. Herefter går hun i gang med en b2b. Halvvejs gennem siger hun at hun er nød til at hente vand fordi hun er tørstig... ok så… Det var den mest kiksede og elendige b2b jeg nogensinde har oplevet …. Ønsker ikke at uddybe yderligere, men det var ikke godt. Det var slet ikke den vanlige standard.

Vi gennemfører hele akten fordi jeg var liderlig, men jeg var enormt skuffet. Ligeså snart jeg var kommet, spørger hun om jeg vil have et bad… Vi taler sekunder... totalt maskinelt… Det er så langt fra det jeg har oplevet før at jeg var paf. Nå ok så tænkte jeg at der var badet som plejer at være meget sjovt. Normalt er konceptet at de bader med én, men nej, hun viser mig bare badet og så går hun... Jeg går ud i badet og tænker at jeg skulle have lyttet til Peterpedal og droppet 505…

Skrevet

Surt show. Men ja 505 er DØD som en sild. Der er ikke noget at komme efter der mere. Det er spild af penge at komme der ned.

Mamasan presser pigerne til at tjene så mange penge så muligt på kortest mulig tid uden at give nogen service overhovedet.

Skrevet

Tænker tit på Nam, Pim, On, Nancy osv. - det var tider. Er nu stadigvæk glad for både den nye Nancy og Em, men intet har kunne måle sig med Nam, puha hun var en engel. Skal nok melde tilbage hvis jeg også oplever en totalt meltdown!

Skrevet

Jeg har også haft mine gode stunder dér. Jeg må være faldet ind midt i en optur, idet jeg kom på stedet fra forår til sensommer 2012.

Ved årsskiftet 11/12 var stedet nede i et hul med dårlige anmeldelser, men i det tidlige forår kom der positivere meldinger derfra, og jeg har kun været tilfreds, de gange jeg har været der. Nu ser det altså ud til, at hjulet er drejet en omgang.

Hverken den legendariske Nancy eller On nåede jeg at opleve, men den nye Nancy var fabelagtig første gang, jeg var der, så hende holdt jeg fast ved.

Jeg forundres dog til stadighed over, hvor hurtigt tingene kan skifte i branchen.

Skrevet

Ak ja.

Tingene ændres meget hurtigt. Jeg talte med den "gamle" mutter om det at drive en butik i Danmark.

Det handler jo i bund og grund om at yde en god service, overholde aftaler, og ikke blive for grådig. Den nye ejer er jo ung og uerfaren, og tror man kan tjene store penge med en lille arbejdsindsats. Det er vel kun et spørgsmål om tid, før nogle af pigerne også forsvinder, for det går ikke så godt som det har gjort.

Ærgerligt, for det var sgu et godt sted tidligere.

Skrevet

Det er vel kun et spørgsmål om tid, før nogle af pigerne også forsvinder,

Det er allerede begyndt. Nina, Lucy og Nancy er stoppet der nede. Og flere følger snart tror jeg.

Skrevet

Det er allerede begyndt. Nina, Lucy og Nancy er stoppet der nede. Og flere følger snart tror jeg.

Ved du, hvor Nancy arbejder henne nu?

Skrevet

Ved du, hvor Nancy arbejder henne nu?

Efter mine oplysninger arbejdede Nancy i hvert fald dernede til så sent som i fredags
Skrevet

Nina og Lucy er i Søborg og Nancy holder lige lidt pause fra branchen

Skrevet
Nancy holder lige lidt pause fra branchen
Og det skulle være sket her en af de allersidste dage? En af mine bekendte blev nemlig onduleret af hende fredag eftermiddag. Og vi taler vel om den nye Nancy?
Skrevet

Og det skulle være sket her en af de allersidste dage? En af mine bekendte blev nemlig onduleret af hende fredag eftermiddag. Og vi taler vel om den nye Nancy?

Det er det også. Hun stoppede i mandags.

Skrevet

Så vidt jeg er oplyst af Nancy selv skulle hun hjem til Thailand i et par måneder, men ville så komme tilbage igen. Om det passer vil tiden vise!

Skrevet
  • Author

Spurgte faktisk efter Nancy, men fik at vide at hun ville være tilbage mandag. Nå, men ingen grund til at græde over spildt mælk. Der findes så mange andre gode steder, bare ærgeligt med 505 for deres koncept var for mig unikt.

Skrevet

Tror ikke i skal regne med at Nancy kommer tilbage igen på Mandag.

Det er et trick for at man skal komme.

Hvad er der sket med bee hvar det ikke hende der styrede stedet ?

Det lader til at pigerne forlader 505 og starter op andre steder.

Skrevet

Tror ikke i skal regne med at Nancy kommer tilbage igen på Mandag.

Det er et trick for at man skal komme.

Hvad er der sket med bee hvar det ikke hende der styrede stedet ?

Det lader til at pigerne forlader 505 og starter op andre steder.

Nej jeg ved at hun ikke kommer tilbage på mandag.

Den nye ejer er ikke til at stole på på nogen måder og der er ik nogen af de gamle piger der gider arbejde for hende da hun prøver at snyde dem og få dem til at give dårlig service.

Jeg kender ikke nogen ved navn bee der er der nede eller bestyre stedet.

Skrevet

Øv. Havde ellers tænkt mig at tage mig sammen og besøge stedet. Hvad med hende der hedder First, hun omtales i en anden tråd. Andre der kender hende og kan anbefale hende?

Skrevet

Øv. Havde ellers tænkt mig at tage mig sammen og besøge stedet. Hvad med hende der hedder First, hun omtales i en anden tråd. Andre der kender hende og kan anbefale hende?

Hun har en lækker nok krop men er ikke videre begavet inden for massage og sexen er heller ikke noget skrive hjem om. Det er godt nok længe siden jeg har besøgt hende men tvivler på at det er ændret.

Der har tidligere været en tråd om hende hvor der var en kunde der mistede nogle penge efter et besøg ved hende. Om det er her eller på hedomax den var kan jeg ikke huske. Men det er måske også værd at tage med i overvejelsen ved besøg af hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.