Hop til indhold
KnudSan

Good old Gorn / Wan Kingosgade 15 er tæt på at trække sig tilbage

Recommended Posts

Besøgte i dag Gorn  på Frederiksberg,  Kingosgade 15.

Der er en del gode tråde om besøg ved denne ældre Thai Lady, så jeg vil bare skrive, at hendes massage stadig holder og hun er også fræk. Det var et dejligt besøg og Gorn og jeg har god kemi, hvad der altid gør besøget sjovere, hvem man end besøger.

 Hun har åbent i en måned endnu og så slutter en æra med denne dejlige Lady.

Så hvis der er nogen af hendes besøgende gennem årene, der lige vil sige farvel, eller andre der vil have en god massage, så er der en måned.

Jeg er glad for jeg fik sagt pænt farvel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius

Det er trist at høre. Wan er ikke som de andre. Derfor har det altid været en fornøjelse at besøge hende.

Hvor gammel er hun efterhånden blevet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kejser Claudius skrev, 1 time siden:

Det er trist at høre. Wan er ikke som de andre. Derfor har det altid været en fornøjelse at besøge hende.

Hvor gammel er hun efterhånden blevet?

Jeg kender ikke hendes alder. Men den kan ifølge diverse tråde godt komme op på mellem 72 og 75, men helt mit eget gæt ;)

Men hun er frisk og glad + hun nyder at give massage.  Men skal jo stoppe på et tidspunkt og det er så om en måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 1.9.2020 at 19:27:

Besøgte i dag Gorn  på Frederiksberg,  Kingosgade 15.

Der er en del gode tråde om besøg ved denne ældre Thai Lady, så jeg vil bare skrive, at hendes massage stadig holder og hun er også fræk. Det var et dejligt besøg og Gorn og jeg har god kemi, hvad der altid gør besøget sjovere, hvem man end besøger.

 Hun har åbent i en måned endnu og så slutter en æra med denne dejlige Lady.

Så hvis der er nogen af hendes besøgende gennem årene, der lige vil sige farvel, eller andre der vil have en god massage, så er der en måned.

Jeg er glad for jeg fik sagt pænt farvel 

Nej, det må du altså bare ikke skrive ;) har de sidste par år haft en årlig tradition med at besøge Wan 1-2 gange om året, for at få et dejligt flashback til de gode gamle dage. Tror faktisk jeg var en af dem, der gjorde dig opmærksom på Wan, som en gentjeneste for din henvisning til Jaw i Prag.

Har været i Kbh. i starten af denne uge, skulle have besøgt Wan en sidste gang, så havde jeg taget blomster og 1 flaske god rødvin med, vi har delt adskillige flasker i årenes løb. Hende kommer jeg til at savne, lidt thai skør på den bedste måde, rigtig sød og virkelig dygtig på hendes felt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Diskusprolaps Ja du gav mig et hint med Wan, hvad jeg også nød her forleden.

Du nåede ikke at besøge Wan i starten af ugen så, det er lidt ærgerligt både for dig og Wan. 

Håber du når at sige pænt farvel og få en god massage.

Du får lige en tak fra mig for din anbefaling af Wan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 46 minutter siden:

Er der et link?

Der er ikke link.

Men navnet er Gorn Velvære Studie.

 Telefon numre er 33262288 og det kommer frem når du googler, så det er ok jeg skriver det, har selv fået det i en anden tråd herinde.

God flagdag;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 5/9/2020 at 14:46:

Der er ikke link.

Men navnet er Gorn Velvære Studie.

 Telefon numre er 33262288 og det kommer frem når du googler, så det er ok jeg skriver det, har selv fået det i en anden tråd herinde.

God flagdag;)

Tak. Og honnør for flaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Wan er alletiders dejlige modne kvinde, jeg er også ked af at hun stopper, men kan godt forstå det, hun har været med i mange år, jeg har kendt hende i 10-15 år. Tag et besøg hos hende og du vil aldrig glemme hende. Håber jeg kan nå et besøg inden hun stopper , men er lidt ophængt lige for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh nej, det var dog trist at høre. Jeg er kommet hos Wan i mindst 15 måske 20 år. Hun er den eneste, jeg trofast er kommet hos alle år, fordi hun både kan give en super god og pirrende massage, men også er et rigtig dejligt menneske. Jeg må klart forbi og hilse på hende en sidste gang. Det bliver meget, meget mærkeligt, når hun ikke længere er i lokalerne i Kingosgade. Det er jo nærmest en epoke, som stopper. Men tak for oplysningen.
Mads
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lukker i starten af oktober, og flytter til en lejlighed på Fyn.

Hendes plan er at komme til København een gang om måneden til gæstevisit på en anden klinik på Frederiksberg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 32 minutter siden:

Gorn / Wan flytter lørdag den 3. oktober.

God flytte dag og pøj pøj med Fyn

Når desværre ikke Wan, inden hun lukker ned i Kbh pga job. Heldige dem der nåede at sige pænt farvel.

Hun skal dog være så hjerteligt velkommen her på Fyn, tør man håbe på at hun bliver at træffe herovre ? Kunne være dejligt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik besøgt Wan i går, og fik sagt pænt fravel, og på gensyn når hun engang imellem kommer til Kbh, hun kan træffes hos en veninde på Frederiksberg, hun har fået mit nummer så hun kan ringe når hun er her på besøg. jeg vil komme til at savne Wan, hun er bare så god til massage Ha det godt på Fyn Wan og pas godt på dig selv og din datter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Wan's legendariske klinik lukket og nedlagt. Heldigvis nåede jeg forbi en sidste gang og besøgte denne aldrende thaigudinde. Forsynet med blomster bankede jeg på og fik et kæmpe smil retur og en førsteklasses behandling, hvor jeg stønnende mærke Wans stærke og erfarne fingre gejle mig op til fuld mast. Og som altid endte jeg med at slikke hendes smukke og velsmagende, sortkrøllede mis, indtil hun lige så stønnende kom med et fast greb om mit hår. Derefter elskede vi - og jeg skriver elskede, for det var næsten som en kæresteoplevelse, fordi vi har gjort det så mange gange før gennem årene, når jeg kom på besøg. Et farvelkys og et løfte om, at hun skriver, når hun er i København, og så stod jeg på gaden efter halvanden time i paradis. Da jeg ugen efter passerede stedet, og lokalerne, hvor jeg har tilbragt så mange gode timer med Wan, stod tomme, må jeg indrømme, at jeg blev vemodig, men sådan er livet. Jeg ønsker Wan alt det bedste i det fynske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, troede at jeg skulle besøge hende i lørdags, men da telefon opkaldet lød død, faldt jeg lige over dette kedelige opslag.

Har også besøgt hende i hvert fald de sidste 15 år. Og det har ikke været dårlig. Ønsker hende held og Lykke i det fynske.

Saw wae dee kapp. Skriv gutter, hvis hun er i byen. 

Må nu nøjes med Dayla, hun er i samme klasse som Wan. 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banjomussen skrev, 1 time siden:

Må nu nøjes med Dayla, hun er i samme klasse som Wan. 

Dayla? Tror minsann att jag missat något. Har du en länk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thungur skrev, for 9 timer siden:

Dayla? Tror minsann att jag missat något. Har du en länk?

Jeg tror det måske kan være Dayla fra bagsværd som @Banjomussen tænker på, hun er dog på ingen måde thai, hun er fra Iran, så vidt jeg husker, desuden er hun vist ikke aktiv lige pt, dog mener jeg at hun også har en profil herinde

 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...