Hop til indhold

Sprøjteorgasmer

Featured Replies

Skrevet

Hej Svende og evt. GP'er

Er der nogen GP'er på Fyn, der kan levere nogle ordentlige sprøjt? En lille fetish fra min side ;-)

Skrevet
Odense5250 skrev, for 1 time siden:

Hej Svende og evt. GP'er

Er der nogen GP'er på Fyn, der kan levere nogle ordentlige sprøjt? En lille fetish fra min side ;-)

Hej!

:smile: undskyld min uvidenhed, men hvad er en sprøjteorgasme? Som du skriver det så er det kvinden der sprøjter:shock:

Skrevet
cassanova skrev, for 3 minutter siden:

Hej!

:smile: undskyld min uvidenhed, men hvad er en sprøjteorgasme? Som du skriver det så er det kvinden der sprøjter:shock:

Hvilken sten har du ligget under?

Skrevet
cassanova skrev, for 12 minutter siden:

Hej!

Du kan læse en hel del om det her: https://www.google.dk/

Skrevet
Kræsenmakker skrev, for 11 timer siden:

Hej du.

har du besøgt hende og oplevet det? 

Jeg har besøgt hende.. Hun er en fantastisk nips :P Jeg oplevede at kun blev ganske våd da jeg tog hende bagfra. Det dryppede fra hende, men decideret sprøjtede gjorde hun ikke, men var også oppe i hende. Nu kender jeg ikke din alder, men er du til unge nips, så vil du ikke fortryde :razz:

Skrevet
Kræsenmakker skrev, den 2/9/2020 at 10:05:

Hej du.

har du besøgt hende og oplevet det? 

Nej, er ikke til sprøjteorgasme. men jeg har læst om det herinde fra en besøgende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.