Hop til indhold
Livsnyder69

Natchas Aarhus N - hhmmm

Recommended Posts

http://www.natchasthaimassage.com/ 

I tidligere omtaler af stedet fik jeg opfattelsen af grøn massage med et snert af erotik uden FP. Jeg trængte i formiddags til at få lidt løsnet op, så  kiggede på hjemmesiden og så 1 times massage for 300,- . En hurtigt opringning og kort efter befandt jeg mig i et lille koldt kælderrum bagest i forretningen. Den lille yndige kvinde bankede let med hånden på sengen og gik.... ok ingen spørgsmål til hvad jeg ville have eller afregning? Nå jeg smed tøjet og hoppede op. 

Hun kom ind og gik igang med massagen. Havde forventet en noget hårdere massage end mit sidste besøg hos Cherry, men nogenlunde det samme. Nu blev der til gengæld ikke brugt for meget olie, som sidst. Efter ca 20 min kunne jeg godt mærke hvor det bar hen, da hun begyndte at tørre kroppen. 

Jeg blev vendt og så peger hun på min lille slatne diller, og gør tegn til HJ. Jeg spørger til prisen og hun siger "1.000,-" Tabte kæben og dilleren kryb helt i ly. Vi endes om 600,- Prøvede om jeg kunne lokke hende til at smide toppen, men nej, det kunne hun bestemt ikke. Hun gav mig faktisk et ret godt HJ, det skal hun have. Men gentagelsen bliver det nok ikke til.

Der blev ikke udvekslet et ord ud over "1000" og "600" så bedømmer hende ikke (på et tyndt grundlag) til at være ret god til engelsk. 

Indehaveren, formoder jeg, sad i en sofa i forrummet og talte i felefon konstant

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...