Hop til indhold
Thai-fan

Cherry, Århus N - sexet og professionel

Recommended Posts

Lokket af det varme sommervejr og de lækre profilbilleder lagde jeg billet ind til ½ time ved Cherry; der annoncerer her: https://annoncelight.dk/showad/290284

Vel ankommet til de veletablerede kliniklokaler ved stjerbepladsen blev jeg budt velkommen af Cherry. Jeg må sige, at hun faktisk næsten ser endnu bedre ud end på billederne. Sikke en krop, med store fyldige bryster (der så vidt jeg kunne føle var ganske ægte eller næsten ægte) en pæn numse og et klassisk sødt thai-ansigt. 

Efter hilsen, lidt småsnak og overdragelse af 800 kroner, gik vi i gang med det egentlige formål med besøget: En dejlig omgang massage, der hurtigt gik over til B2B, hvor Cherry godt olieret brugte sine store bryster op og ned ad min ryg, herunder med en af brystvorterne i min numsesprække (det er mere sexet end det lyder...). 

Efter en god omgang massage og B2B gik Cherry over til en solid 69'er, hvor jeg kunne beundre en dejlig velduftende mis, mens hun gik løs på min manddom. Dejligt, og hun var god til det.

Kondomet kom på, og vi gik derefter over til missionærstillingen. Jeg må indrømme, at jeg ikke holdt så længe som jeg havde tænkt mig, da Cherry havde gjort alt det indledende arbejde godt. Jeg kom hurtigt - og vi kom hurtigt op igen, og Cherry klædte sig på, mens jeg lige var på toilettet. 

Så på det rent tekniske og udseende-mæssige plan absolut en oplevelse i den øvre ende. Alligevel stod jeg bagefter lidt med en fornemmelse af, at noget manglede. Det var måske en urimelig forventning, givet at det kun var ½ time, men alligevel synes jeg, at der manglede lidt af den der GFE eller thai-varme, om man vil. Cherry er smuk og god til det, hun laver, men også professionel, og det kan man mærke. 

 

Redigeret af Keeper
Vejnavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, 1 time siden:

Lokket af det varme sommervejr og de lækre profilbilleder lagde jeg billet ind til ½ time ved Cherry; der annoncerer her: https://annoncelight.dk/showad/290284

Vel ankommet til de veletablerede kliniklokaler ved stjernepladsen blev jeg budt velkommen af Cherry. Jeg må sige, at hun faktisk næsten ser endnu bedre ud end på billederne. Sikke en krop, med store fyldige bryster (der så vidt jeg kunne føle var ganske ægte eller næsten ægte) en pæn numse og et klassisk sødt thai-ansigt. 

Efter hilsen, lidt småsnak og overdragelse af 800 kroner, gik vi i gang med det egentlige formål med besøget: En dejlig omgang massage, der hurtigt gik over til B2B, hvor Cherry godt olieret brugte sine store bryster op og ned ad min ryg, herunder med en af brystvorterne i min numsesprække (det er mere sexet end det lyder...). 

Efter en god omgang massage og B2B gik Cherry over til en solid 69'er, hvor jeg kunne beundre en dejlig velduftende mis, mens hun gik løs på min manddom. Dejligt, og hun var god til det.

Kondomet kom på, og vi gik derefter over til missionærstillingen. Jeg må indrømme, at jeg ikke holdt så længe som jeg havde tænkt mig, da Cherry havde gjort alt det indledende arbejde godt. Jeg kom hurtigt - og vi kom hurtigt op igen, og Cherry klædte sig på, mens jeg lige var på toilettet. 

Så på det rent tekniske og udseende-mæssige plan absolut en oplevelse i den øvre ende. Alligevel stod jeg bagefter lidt med en fornemmelse af, at noget manglede. Det var måske en urimelig forventning, givet at det kun var ½ time, men alligevel synes jeg, at der manglede lidt af den der GFE eller thai-varme, om man vil. Cherry er smuk og god til det, hun laver, men også professionel, og det kan man mærke. 

 

Jeg synes nu der er GF over det, men køber også en time. Det er du jo også selv inde på
Jeg har bedt mods om at slette gadenavnet i overskriften da det ikke fremgår af hendes annonce :) Måske en god ide hvis andre også rapporterer det så det får attention

Redigeret af Keeper
Vej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes nu der er GF over det, men køber også en time. Det er du jo også selv inde på
Jeg har bedt mods om at slette gadenavnet i overskriften da det ikke fremgår af hendes annonce :) Måske en god ide hvis andre også rapporterer det så det får attention

Har slettet gadenavn, og tak for feedback. 

Jeps, jeg tror du har ret i, at med en time, så kan man måske få mere GFE ind over.

Men stadig synes jeg nu godt at man kan mærke, at hun (på godt og ondt) er en professionel. Hun ved hvad hun laver, men man kommer ikke helt tæt på hende. Det er selvfølgelig en subjektiv følelse, men alligevel bygget på sammenligning med andre thailandske GP. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 11 minutter siden:

man kan mærke, at hun (på godt og ondt) er en professionel.

Det er rigtigt, men det er efterhånden sådan for alle pigerne i byen. De søde små lam fra Isaans marker ses ikke mere, desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi hende, og hun kan virkelig sit kram. Men jeg savner nu også lige det sidste nærvær - det der sidste som er svært at beskrive hvad er. 

Men den gode betjening på højt teknisk niveau gør at jeg sagtens kunne finde på at komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherry er én af mine absolut favoritter i Thai regi og som @Thai-fan skriver først og fremmest professionel, har også haft mine runder på 30min med hende, men hun kigger på klokken, hvilket sikkert også er nødvendig, når vi i perioder står i kø.

Hun skriver ikke GFE, kys eller kram i sine annoncer, så ingen grund til at forvente det. 

Hun er i mit optik smuk, service minded, lækker krop, smilende, renlig, god at sexe med og godt selskab, alt det hun skriver og i sidste ende får sin betaling for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
LarsB skrev, for 14 timer siden:

Cherry er én af mine absolut favoritter i Thai regi og som @Thai-fan skriver først og fremmest professionel, har også haft mine runder på 30min med hende, men hun kigger på klokken, hvilket sikkert også er nødvendig, når vi i perioder står i kø.

Hun skriver ikke GFE, kys eller kram i sine annoncer, så ingen grund til at forvente det. 

Hun er i mit optik smuk, service minded, lækker krop, smilende, renlig, god at sexe med og godt selskab, alt det hun skriver og i sidste ende får sin betaling for. 

Jeg har aldrig besøgt nogen piger, som ikke var renlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Dc0306 skrev, for 13 timer siden:

ja det har jeg set men syntes ikke rigtig tlf nummer fungere

Du kan så tænke lidt over hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...