Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu prøvet at få body 2 body et par gange hos Sawadee. Første gang rigtigt godt (kan ikke huske navnet på pigen), men anden gang var noget af en skuffelse - pigen var et fint lille nips med en lækker krop med naturligt små bryster, men hun havde desværre ingen skills i denne massage form...kørte bare de små bryster rundt på ryggen af mig og ikke meget andet.

Hvis man nu skulle have en rigtig god omgang body 2 body i Københavns området, hvor skulle man så tage hen og gerne evt et navn på pigen også?

På forhånd tak hjælpen og jeres gode indlæg her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg har nu prøvet at få body 2 body et par gange hos Sawadee. Første gang rigtigt godt (kan ikke huske navnet på pigen)
Det kunne lyde son Nancy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne lyde son Nancy.

Ja eller anden gang. Lille nips med små naturlige bryster.

Havde hun en motorcykel tatoo på rygger er det nancy.

Men for at vende tilbage til dig spørgsmål om go b2b så har jeg fået en go tur ved Nina som var ved 505. Hun er så flyttet til Søborg Thai massage idag. Rigtig sød pige som er frisk på lidt af hvert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak skal I have. Jeg tror også, at min første omgang på 505 var med Nina, men er nu helt sikker på, at nr 2 ikke var med Nancy - hun virkede meget ung og genert og det er ikke ligefrem det indtryk, som jeg har fået af hende via andre tråde herinde.

Nu har jeg bestilt tid hos Gina Faith i næste uge, så må vi se hvordan det går - ved godt, at det ikke er thai body 2 body.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan også være first du har fået massage af anden gang. Hun har ingen tatoos og kan godt virke lidt fjern og genert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...