Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu prøvet at få body 2 body et par gange hos Sawadee. Første gang rigtigt godt (kan ikke huske navnet på pigen), men anden gang var noget af en skuffelse - pigen var et fint lille nips med en lækker krop med naturligt små bryster, men hun havde desværre ingen skills i denne massage form...kørte bare de små bryster rundt på ryggen af mig og ikke meget andet.

Hvis man nu skulle have en rigtig god omgang body 2 body i Københavns området, hvor skulle man så tage hen og gerne evt et navn på pigen også?

På forhånd tak hjælpen og jeres gode indlæg her på siden.

Skrevet
Jeg har nu prøvet at få body 2 body et par gange hos Sawadee. Første gang rigtigt godt (kan ikke huske navnet på pigen)
Det kunne lyde son Nancy.
Skrevet

Det kunne lyde son Nancy.

Ja eller anden gang. Lille nips med små naturlige bryster.

Havde hun en motorcykel tatoo på rygger er det nancy.

Men for at vende tilbage til dig spørgsmål om go b2b så har jeg fået en go tur ved Nina som var ved 505. Hun er så flyttet til Søborg Thai massage idag. Rigtig sød pige som er frisk på lidt af hvert.

Skrevet
  • Author

Tak skal I have. Jeg tror også, at min første omgang på 505 var med Nina, men er nu helt sikker på, at nr 2 ikke var med Nancy - hun virkede meget ung og genert og det er ikke ligefrem det indtryk, som jeg har fået af hende via andre tråde herinde.

Nu har jeg bestilt tid hos Gina Faith i næste uge, så må vi se hvordan det går - ved godt, at det ikke er thai body 2 body.

Skrevet

Det kan også være first du har fået massage af anden gang. Hun har ingen tatoos og kan godt virke lidt fjern og genert.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.