Hop til indhold
Guest Maleren86

123 Thai massage

Recommended Posts

Guest Maleren86

Lige en kort anmeldelse. 

Efter at have læst anmeldelser her prøvede jeg det af. 

Ualmindeligt dårligt vedligeholdt sted. Bad er nærmest ikke eksisterende. Service..? Jeg bad om 1 time b2b - som hun besluttede at ændre til 20 min FP undervejs. 

Ikke et sted jeg kommer igen. 

Måske er jeg bare bedre vant? 

http://www.123thaimassage.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 1 time siden:

Måske er jeg bare bedre vant? 

Hvor plejer du at komme? Altså hvilket sted? ;)

Lyder absolut ikke til du har været ret heldig med 123. Hvem blev du serviceret af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 8 timer siden:

Lige en kort anmeldelse. 

Efter at have læst anmeldelser her prøvede jeg det af. 

Ualmindeligt dårligt vedligeholdt sted. Bad er nærmest ikke eksisterende. Service..? Jeg bad om 1 time b2b - som hun besluttede at ændre til 20 min FP undervejs. 

Ikke et sted jeg kommer igen. 

Måske er jeg bare bedre vant? 

http://www.123thaimassage.dk

Det er rigtigt at stedet/badet er meget mangelfuldt, men alle de gange jeg er kommet der er det absolut blevet opvejet af den gode service jeg har fået..... men skal så sige at det nok er ca 10 mde siden jeg har været der...     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været der hos Anna.

 

eminent service, og behandling.

 

ja bad er helt skævt.. og totalt færdigt, hub grinte også bare af det selv, men hun bader dig derude, sæber dig ind, vasker dig og total service som intet jeg har prøvet før. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, for 7 timer siden:

Jeg har lige været der hos Anna.

 

eminent service, og behandling.

 

ja bad er helt skævt.. og totalt færdigt, hub grinte også bare af det selv, men hun bader dig derude, sæber dig ind, vasker dig og total service som intet jeg har prøvet før. 
 

 

Jep det er det jeg mener, det er der sku ingen andre der gør, og hun er nem til  pjat og grin :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
22 cm and thick skrev, den 1.9.2020 at 10:54:

Hvor plejer du at komme? Altså hvilket sted? ;)

Lyder absolut ikke til du har været ret heldig med 123. Hvem blev du serviceret af?

ja undskyld. Jeg synes bare ikke prisen stod mål med servicen og stedet minder mig om noget jeg har oplevet i Ukraine, for mange år siden.

Der er mange gode anmeldelser her af stedet. Så jeg vil ikke træde nogen over tæerne, andet end lige nævne at det altså ikke  nødvendigvis er noget man skal have kæmpe forventninger til. Hvis man kommer udefra og ikke lige kender Odense.

Jeg "plejer" ikke at komme nogle steder lige pt.
Jeg har været forbi Ulai et par gange, som er betydeligt bedre end 123. Ville godt komme der lidt mere hvis jeg kunne være sikker på at det var Ulai der sørgede for servicen.
Så er der Dronningensvej i Nyborg, som også har et godt niveau.
Mim ved Vejle, hvis det kun er massage man går efter. Er også ret godt
Så er der Ginaree i Vejle, hvis der skal lidt mere end bare massage til
Bjergegade i Fredericia er også god.
Det var sådan lige hvad jeg kunne komme i tanker om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, 1 time siden:

Så jeg vil ikke træde nogen over tæerne

Man skal da have lov til at sige sin mening uden nogen føler sig trådt over tæerne.
Jeg har selv gode erfaringer med stedet, men det er på ingen måde ensbetydende med at alle oplever det som godt. Jeg ville selv blive lidt muggen hvis jeg betaler for en ydelse og det så bliver ændret til noget andet uden min accept.

Og ja, hele stedet trænger sgu til at blive shinet op. Badet er der vist skrevet nok om. Når man kommer ind ad bagdøren starter man med at stirre lige ind i en halvgammel opvask der skulle være klaret for længe siden. Dog vil jeg sige at massagerum er sådan nogen lunde i orden.
Sidst jeg var der måtte jeg bede hende der masserede mig om at få Anna til at dæmpe sig ned. Hun stod lige uden for døren og på det nærmeste råbte i sin telefon, det var sgu ret generende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den ‎02‎-‎09‎-‎2020 at 18:12:

Der er mange gode anmeldelser her af stedet. Så jeg vil ikke træde nogen over tæerne, andet end lige nævne at det altså ikke  nødvendigvis er noget man skal have kæmpe forventninger til. Hvis man kommer udefra og ikke lige kender Odense.

Jeg er én af dem som besøger Anna løbende næsten én gang om måneden. Men jeg følger mig ikke, at du trådt over mine tæer. Jeg forstår, det er skuffelser for dig og derfor har du min sympati.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange årligt og fået Anna’s Special med B2B og FP hver gang. Og den oplevelse i kombination med hendes skønne væsen opvejer (for mig) til fulde den lidt skumle infrastruktur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...