Hop til indhold

Recommended Posts

Nok den bedste service jeg har fået længe. 
Virkelig dejlig og behagelig at være sammen med hans styr på sine Ting bedste der er lavede Blev virkelig forkælet hund sprang ikke 1 minutter over fantastisk pige gode bryster god krop smukt ansigt det dejligste smil Altialt nok den bedste glædes pige jeg har været til på en skala fra 1 til 5 stor stort fem tal af mig som Eta Cameron engang stagede 

tak Michelle ❤️❤️
 

https://annoncelight.dk/showad/301643

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et opslag fra en HELT NY bruger, giver altid mistanke til snyd, når det er slået op som ren reklame, hvor ALT bare spiller :D :D :D Det er muligt, at det er helt sandt, men odds'ene er bare imod :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thebestmaninyourlife skrev, for 14 timer siden:

hund sprang ikke? 

Havde hun en hund? 

Eller er det Google translate der har oversat forkert? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da give anmelder ret med hensyn til det gode udseende og de gode bryster. Hun er absolut en smuk pige. Jeg fik dog ikke mange smil da jeg besøgte hende for et stykke tid siden.

Hendes service er lidt rutinepræget og hun kunne godt have brugt lidt længere tid på blowjob og ridetur. Men der var god øjenkontakt under missionæren og der var heller ingen hastværk med de øvrige stillinger. Jeg vil ikke udelukke at jeg kunne finde på at besøge hende igen, selv om det første besøg godt kunne have varet lidt længere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...