Hop til indhold
Guest Martin1234

Wild Debra Odense

Recommended Posts

Guest Martin1234

Hej D'herrer,

Jeg skal en tur til Odense i forbindelse med arbejde og tænker at det er en god mulighed for at mikse business og pleasure. 

https://annoncelight.dk/showad/300297

Har holdt lidt øje med hvad der sker på Fyn og særligt Debra har fanget mig øje. 

Hun har i forvejen nogle rigtig fine ord med sig fra København, men er der nogen der har haft chancen for at besøge hende på Fyn?

På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Besøgte Debra i middags og fik en fantastisk oplevelse! Hun er virkelig sød og smuk. Hendes krop er fantastisk! Det er hende på billederne, hendes ansigt på modelbillederne er retouchet lidt for meget, hvilket jeg ikke synes er for det bedre, da hendes ansigt er smukt som det er. 
Selfies'ene er mere retvisende, men jeg synes ikke helt de retfærdiggøre hende. Som andre har nævnt er hendes engelsk lettere begrænset, men jeg følte ikke det var noget problem overhovedet, intet problem med at kommunikere og hun var nem at forstå. Hendes begrænset engelsk gjorde hende måske lidt mere charmerende i mine øjne :D På trods af at jeg fik en time, så havde vi "desværre" for travlt med andet til at ligge og snakke om løst og fast, så ved ikke rigtigt hvordan hun er at føre en samtale med:rolleyes:

Ægte GFE med super kemi og indlevelse med en super fræk kvinde med et varmt og velkommende væsen :wub:

Det eneste men ved mit besøg, er at jeg bor så langt fra Odense at et ekstra besøg derfor ikke ligger i kortene :sad: Er sikker på at Debra er typen af GP som kun bliver bedre og bedre besøg for besøg.

Jeg vil forsøge at sætte ord på min oplevelse og lave en anmeldelse, men skal lige bruge lidt mere tid på at reflektere over oplevelsen.

Pas rigtig godt på hende og send hende gerne til fastlandet :wink:

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
GIANT COCK skrev, for 3 timer siden:

Lyder bare godt.....I hvilken del af Odense bor Debra...i nærhedes af?

Hun er virkelig et besøg værd! Er stadig "høj" over mit besøg. Hun er Ca. 6 min kørsel fra rosengårdscenteret. Da jeg ikke er kendt i Odense, har jeg desværre ikke en bedre reference uden at blive for konkret. Men der er fin parkerings mulighed og det er relativt diskret. En lille bemærkning - Når hun skriver hvor hun bor, så mener hun stuen og ikke 1. Sal... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...