Hop til indhold
Shylover

Erfaring med denne skønhed...

Recommended Posts

Guest går ned på knæ
Shylover skrev, for 3 timer siden:

Hej brødre :)

Er der nogen som faktisk har mødt bekkabnasty fra denne annonce; https://annoncelight.dk/showad/298715

Har forsøgt kontakt og er tvivl om hun er ægte?

Er blevet snydt før :)

Uden at det skal lyde fordmmende. Men prøv at kontakte hende. Er hun dansk? Det er hun vel hvis hun taler godt dansk i telefonen, og så tror jeg ikke hun er fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
går ned på knæ skrev, for 12 timer siden:

Uden at det skal lyde fordmmende. Men prøv at kontakte hende. Er hun dansk? Det er hun vel hvis hun taler godt dansk i telefonen, og så tror jeg ikke hun er fake

Nu skal du kontakte "hende" via Snapchat. Så mit bud er, du får 2-3 svar og så et tilbud om at købe billeder "Inden møde".. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 1 time siden:

Nu skal du kontakte "hende" via Snapchat. Så mit bud er, du får 2-3 svar og så et tilbud om at købe billeder "Inden møde".. 

 

Jeg har fået priser for at mødes. Skriver fint på dansk, men det er jo langt fra sikkert at det er pigen man skriver med. Priserne er i den lidt dyrere ende, men ikke absurde priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Babavian skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har fået priser for at mødes. Skriver fint på dansk, men det er jo langt fra sikkert at det er pigen man skriver med. Priserne er i den lidt dyrere ende, men ikke absurde priser. 

Okay, jamen i stand corrected ;) 

Håber det lykkes og du kan give en tilbagemelding

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Babavian skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fået priser for at mødes. Skriver fint på dansk, men det er jo langt fra sikkert at det er pigen man skriver med. Priserne er i den lidt dyrere ende, men ikke absurde priser. 

jeg ville nu insistere på en telefonsamtale. Da det som du selv skriver sagtens kan være en anden der har skrevet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Babavian skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fået priser for at mødes. Skriver fint på dansk, men det er jo langt fra sikkert at det er pigen man skriver med. Priserne er i den lidt dyrere ende, men ikke absurde priser. 

ingen forudbetaling? Hvis ikke og det er incall, kan du jo altid gå igen, hvis hun ikke er den hun har lovet hun er. Det er du jo din gode ret til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...