Hop til indhold

BELLA i Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer. Er ganske ny i dette univers og har mest luret på, hvad I andre har skrevet. Omkring ovenstående så kan jeg sige, at jeg mødte den unge dame Bella for en god uge siden. Jeg troede ikke mine øjne. Så smuk og dejlig en ung kvinde skal man lede længe efter. Hun var lige så sød og fræk som hun ser ud, og gav en virkelig fin servce. Det var vidst nok kun hendes 2 gang som semi prof. Glædespige. Jeg holdt ikke tiden ud. Så meget kan jeg sige. Hendes billeder er gode, men virkeligheden bedre. 

omkring den tråd eller hvad det hedder, der henvises til, så så jeg ikke andre end Bella i mens jeg var der, og det var hende jeg talte med i telefonen, hvor jeg fik de sidste køreinstrukser. Jeg afregnede også med hende. Om der var andre til stede skal jeg lade være usagt. 

hilsen den gamle bjørn 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.