Hop til indhold
Guest Nemtøs

Mærkedag

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Vil  lige  sige  pænt  tak  til  alle  jer, som  følger  mig. 

Jeg  er  kommet  op  på  det  magiske  tal af  400 følgere. 

Jeg  er  både  glad, yderst  ydmyg  og  stolt. 

Ville  i gamle  dage  have  kvitteret  med  et  frækt  foto,  det  må  i tænke  jer  til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Deacon skrev, Lige nu:

Tillykke. Jeg savner godt nok dine frække billeder

Det  er  helt  vildt,  og  tak.  

De  frække  billeder er  jeg ikke  stoppet helt  med,  de  ligger  bare  ikke  tilgængelige  længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Hmm, kan man få adgang til dem ad andre veje? Ja, altså... Jeg spørger jo bare for en ven... :wub::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rebellen

Tillykke med det magiske tal Nemtøs :wub:

Der er vist ikke mange som kan prale af samme antal følgere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For satan du er lækker, send venligst pb hvis du ønsker besøg af M 55 lettere overvægtig

mine ønsker er at jeg har styringen, men at du styrer.....

håber du forstår.

Allan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
1965 skrev, 1 time siden:

For satan du er lækker, send venligst pb hvis du ønsker besøg af M 55 lettere overvægtig

mine ønsker er at jeg har styringen, men at du styrer.....

håber du forstår.

Allan 

Tak  for  din  ros. 

Du  er  velkommen  til  at  sende  en  pb,  hvis  du  er  seriøs og  konkret  i din  henvendelse til  mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

400 følgere. 

ja en meget flot bedrift og noget som nok bliver svært at hamle op med, udover dette så er du også den kvindelige profil som har opnået flest likes så ja du ER ret populær ingen tvivl om dette

Et lille ydmygt men samtidig stort tillykke herfra 

til sammenligning så har jeg selv "kun" 9 følgere men kan dog kun fysisk se de 7 på min profil , ved ikke om de 2 sidste er gået på druk :D

God dag kære Nemtøs

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden:

ja en meget flot bedrift og noget som nok bliver svært at hamle op med, udover dette så er du også den kvindelige profil som har opnået flest likes så ja du ER ret populær ingen tvivl om dette

Et lille ydmygt men samtidig stort tillykke herfra 

til sammenligning så har jeg selv "kun" 9 følgere men kan dog kun fysisk se de 7 på min profil , ved ikke om de 2 sidste er gået på druk :D

God dag kære Nemtøs

Også  rigtig  god  dag  til  dig. 

Jeg  giver  gerne  udtryk  for  min  mening  i diverse  tråde,  det  er  bestemt  ikke  alle  der  bryder  sig  om  dette.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej det korrekt, men jeg ville opfordre dig til at fokusere på alle de dejlige og positive ting som sker omkring dig som fylder ca. 99.98 % og så lade være med at forholde dig til de sidste og ganske få ubetydelige under 1 % og lade det / dem gå ud med badevandet

knus og bedste tanker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et forsinket "tillykke" med mærkedagen @Nemtøs, ganske imponerende. Tallet er forståeligt fortsat stødt stigende. Et review af anmeldelser sammenholdt med egne erfaringer viser,  at du gør et uudslettelig indtryk - tak. 

Jeg hæfter mig tilsvarende ved antallet af indlæg, som kort beskrevet har givet mig et godt grin, en indsigt og et mere nuanceret billede af en spændende legeplads - bidragene værdsættes.

Her "tillades" ikke at  lade de "forsmåede" med fast agenda om miskredit  at forplumre mit samlede indtryk. Det udløser kun foragt.

Vedbliv Nemtøs - du er unik.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MornFed skrev, for 36 minutter siden:

Et forsinket "tillykke" med mærkedagen @Nemtøs, ganske imponerende. Tallet er forståeligt fortsat stødt stigende. Et review af anmeldelser sammenholdt med egne erfaringer viser,  at du gør et uudslettelig indtryk - tak. 

Jeg hæfter mig tilsvarende ved antallet af indlæg, som kort beskrevet har givet mig et godt grin, en indsigt og et mere nuanceret billede af en spændende legeplads - bidragene værdsættes.

Her "tillades" ikke at  lade de "forsmåede" med fast agenda om miskredit  at forplumre mit samlede indtryk. Det udløser kun foragt.

Vedbliv Nemtøs - du er unik.
 

Tak  skønne  mand 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...