Hop til indhold
Guest Jensen jk

Pas på LauraQ

Recommended Posts

Jeg har mødt den Laura som der er billeder af på profilen og kan på ingen måde genkende det billede der tegnes. Mødte hende kun én gang da jeg ikke følte at kemien var der til en gentagelse, men der var i øvrigt intet at udsætte på mødet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
Jensen jk skrev, for 4 timer siden:

Pas på LauraQ.

https://sugardaters.com/da/profile/yDZ65vAMWe

Historien kort: Sendte et beløb forlods, og straks var jeg blokeret, etc.

Den slags er også dumt at gøre, så jeg ligger, som jeg har redt, og jeg slap med en lærestreg på 500 kroner.

 

har mødt hende for to år siden, men ville ikke igen, hun var noget anderledes, det sidste ansigts foto er nok mest vellignende
den gang var der ingen problemer med at aftale eller mødes ??
men surt at hun har snydt, undrer mig faktisk , hun er en af de som har været længe derinde 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen jk skrev, for 17 timer siden:

Pas på LauraQ.

https://sugardaters.com/da/profile/yDZ65vAMWe

Historien kort: Sendte et beløb forlods, og straks var jeg blokeret, etc.

Den slags er også dumt at gøre, så jeg ligger, som jeg har redt, og jeg slap med en lærestreg på 500 kroner.

Kan du skrive i en PM hva dit telefon nr er?
Så anmoder jeg lige om et beløb, og derefter finder jeg pigen der har narret dig - og JEG ku aldrig finde på at løbe med let-tjente-naïvitets-beløber, for JEG er ikke en tilfældig på Internettet...

 

EksilKøbenhavner skrev, for 16 timer siden:

Tak for advarslen, det er altid ærgerligt at løbe ind i en fusker.

Tag dig forøvrigt ikke af at @BlackMagic2020 morer sig over det, han har muligvis nogle sociale udfordringer  :)

Der er ingen "sociale udfordringer" forbundet med at finde det morsomt når et utal af skilte varsler, råder, og formaner om at lade vær med at røre ved stødhegnet - og man alligevel ser en landsbytosse røre ved stødhegnet, og derefter råbe højlydt "Lad vær med at røre ved stødhegnet! Der er stød i det!"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...