Hop til indhold
Guest Mon Cherie

Mon Cherie Lukker.

Recommended Posts

Guest Mon Cherie

Kære alle søde og trofaste gæster.

 

Det er med stor sorg og blødende hjerte, at jeg skriver denne meddelelse.

Men jeg har valgt, at søge nye udfordringer - derfor lukker Mon Cherie d. 1/10-20, sidste åbningsdag er onsdag d. 30/9-20 fra kl 9:00 til kl 23:00

Alle vores skønne piger, kan mødes helt frem til sidste dag. Så hold jer ikke tilbage......

Jeg takker alle - både piger og gæster, for nogle skønne og hyggelige stunder på Mon Cherie.:wub:

 

Med venlig hilsen

Mutter Linda.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Av, den rammer lige i hjertekulen og også lidt længere nede. Trist for os gæster, at et sted, hvor kvalitet og service altid har været skrevet med stort, lukker.

Vil se om jeg får mulighed for et farvel besøg.

Håber alt vel for Mutter og alle de søde piger, både tidligere og nuværende.

Med tungt hjerte og kærlige hilsner OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Oldtimer skrev, for 13 minutter siden:

Av, den rammer lige i hjertekulen og også lidt længere nede. Trist for os gæster, at et sted, hvor kvalitet og service altid har været skrevet med stort, lukker.

Vil se om jeg får mulighed for et farvel besøg.

Håber alt vel for Mutter og alle de søde piger, både tidligere og nuværende.

Med tungt hjerte og kærlige hilsner OT

Kunne ikke være mere enig, med dig Oldtimer, har haft nogen skønne oplevelser med nogen virkelig dejlige personer på Mon Cherie.

Alt det bedste herfra, til jer alle på Mon Cherie.

Knus og kram.

Kvindebeundren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

NOOOOOO!!!!!:(:(:(

Hvad f.....sker dér??!

!

Hvad så med dejlige Foxy, lækre Lærke, og ikke mindst Ella???

Måske kommer I piger  til Romantica..Pussygalores og andre steder?? 

Øv..Håber pigerne kommer videre.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg har kun besøgt stedet en enkelt gang på et visit til Hovedstaden, men det var også helt i top. 
 

Vildt lækker pige og fantastiske lækre faciliteter. 
 

Pøj pøj fremover med dine nye udfordringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
kenderen skrev, for 22 minutter siden:

troede rufferi var ulovligt...

Du känner uppenbarligen inte lagen.  Det är fullt möjligt att driva klinik i Danmark på ett lagligt sätt - om MC brutit mot rufferilagen hade den varit stängd för länge sedan och mutter i fängelset.  

Danmark är - tack och lov - inte som Sverige :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

DET var godt nok en trist nyhed...!!!

Har haft nogle af de allerbedste oplevelser på Mon Cherie med Caroline. Og det kan jeg ikke takke nok for !

Huset og den hvide Himmelseng har virkelig været en fantastisk ramme for det hele.

Vi må håbe at pigerne er til at finde igen.

I har i hvert fald gjort det fantastisk - UG med kryds og slange !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 57 minutter siden:

troede rufferi var ulovligt...

Det er det også, hvad er din pointe?

Mon Cherie skrev, for 2 timer siden:

Men jeg har valgt, at søge nye udfordringer - derfor lukker Mon Cherie d. 1/10-20, sidste åbningsdag er onsdag d. 30/9-20 fra kl 9:00 til kl 23:00

Nogle gange skal man stoppe op og skifte kurs. Held og lykke fremover!

Jeg nåede desværre kun forbi en enkelt gang, bordel kunne jeg ikke finde ud af, men det var et rigtigt fint sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man synes det er sørgeligt, burde man måske fremadrettet ligge nogle af sine besøg, på de få velrenommerede klinikker der er tilbage,  ellers er det vel bare et spørgsmål om tid før den næste også lukker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Lillemand skrev, for 2 timer siden:

Du känner uppenbarligen inte lagen.  Det är fullt möjligt att driva klinik i Danmark på ett lagligt sätt - om MC brutit mot rufferilagen hade den varit stängd för länge sedan och mutter i fängelset.  

Danmark är - tack och lov - inte som Sverige :ph34r:

Kender loven fint og skønt at en svensker skal belære - intet tab at et "pigekollektiv" bukker under for krisen... flere følger sikkert. Er selv stor tilhænger af selvstændige omrejsende piger uden bagmænd eller mutters (eller hvad det hedder).

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 23 minutter siden:

Kender loven fint og skønt at en svensker skal belære - intet tab at et "pigekollektiv" bukker under for krisen... flere følger sikkert. Er selv stor tilhænger af selvstændige omrejsende piger uden bagmænd eller mutters (eller hvad det hedder).

Altså jeg er selvstændig omrejsende pige..... Der arbejder på bordeller udelukket.. Jeg nyder sikkerheden i det.. Og de ordentlige forhold.. 

Jeg er derfor personligt meget trist over nyheden om endnu en bortgang.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder ikke selv på traditionelt bordel, men synes det er et stort tab, hvis alle danske bordeller lukker. Det er klart det bedste og sikreste sted for nye piger i branchen at debutere, fremfor at være overladt til sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon Cherie skrev, for 5 timer siden:

Kære alle søde og trofaste gæster.

 

Det er med stor sorg og blødende hjerte, at jeg skriver denne meddelelse.

Men jeg har valgt, at søge nye udfordringer - derfor lukker Mon Cherie d. 1/10-20, sidste åbningsdag er onsdag d. 30/9-20 fra kl 9:00 til kl 23:00

Alle vores skønne piger, kan mødes helt frem til sidste dag. Så hold jer ikke tilbage......

Jeg takker alle - både piger og gæster, for nogle skønne og hyggelige stunder på Mon Cherie.:wub:

 

Med venlig hilsen

Mutter Linda.

Kære Mutter Linda.

Nu er det jo ikke fordi vi ligefrem har inviteret hinanden på kaffe og kage, men derfor kan man godt vise både flaget og respekten og sige at det er rigtig trist efter så mange år, at skulle sige farvel, Rødovre blev jo sat på kortet netop grundet os MC og SG.

Og ja der er desværre røget mange af de velrenommerede Danske klinikker med tiden og lige trist er det sgu hver gang, om man så er kollega eller konkurrenter.. for lige gyldigt hvad, så har vi haft nogle gode tider, sjove tider, fest og farve, lidt ballade og samtidig også gjort at ingen hvilene på laurbærene, for der har været nok til alle, men også at man bare blev bedre og bedre... som med rødvin :wub:

Til dig Linda, tak for konkurrencen og kampen :razz: 

Ønsker dig alt held og lykke på din vej....

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg ikke selv har bidraget ret meget til stedet, så rammer denne triste nyhed mig som et chok :(

Jeg har ved flere lejligheder mødt Mon Cheries fantastiske mutter, for år tilbage, hvor hun og pigerne turde prøve nyt af.

Det er jeg hende evigt taknemmelig for, og hun havde virkeligt fortjent, at kunne fortsætte driften af et super flot sted.

Der står fortjent respekt hos både gæster og piger, omkring mutter og sted.

Mutter stod for alt det bedste, service for gæsterne, og vilkår for pigerne.

Jeg håber inderligt at mutter kan opnå nye muligheder, med det gode navn hun har efter mange år i branchen.

Kærlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

En trist nyhed. 
Jeg har ikke været stamkunde, men har da når jeg har været i hovedstaden og haft tid, aflagt jer nogle besøg hen over årene. Og sjældent ikke gået tilfreds derfra. 
Håber det bedste for alle “ansatte” at de finder nye “folde” at udfolde sig i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie
Pussy Galores skrev, for 11 timer siden:

Kære @Mon Cherie

Det er en trist nyhed.
Tak fordi i altid har været gode kolleger og “konkurrenter”. 
God vind i fremtiden. 

Kram fra os alle på PG

Kære PG

Tusinde tak for jeres besked.

Vi kan kun sige i lige måde, og takke for jer som gode kollegaer og "konkurrenter" på den gode måde.

Har været glad for vores samtaler i ny og næ:)

God vind til jer i fremtiden.

Kram fra os alle på Mon Cherie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie
Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden:

Selvom jeg ikke selv har bidraget ret meget til stedet, så rammer denne triste nyhed mig som et chok :(

Jeg har ved flere lejligheder mødt Mon Cheries fantastiske mutter, for år tilbage, hvor hun og pigerne turde prøve nyt af.

Det er jeg hende evigt taknemmelig for, og hun havde virkeligt fortjent, at kunne fortsætte driften af et super flot sted.

Der står fortjent respekt hos både gæster og piger, omkring mutter og sted.

Mutter stod for alt det bedste, service for gæsterne, og vilkår for pigerne.

Jeg håber inderligt at mutter kan opnå nye muligheder, med det gode navn hun har efter mange år i branchen.

Kærlig hilsen

Rejsenetværk

Kære Rejsenetværk.

Tusinde tak for de pæne ord.

Du har været et skønt og fantastisk bekendtskab - jeg har mange gange taget hatten af for dit arrangement med hensyn til Men`s night out, du går 100% ind i alt hvad du laver.

Har nydt vores kaffe/kage møder:P

Tak for dig!!

Med venlig hilsen

Mutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie
Seductiongirls skrev, for 10 timer siden:

Kære Mutter Linda.

Nu er det jo ikke fordi vi ligefrem har inviteret hinanden på kaffe og kage, men derfor kan man godt vise både flaget og respekten og sige at det er rigtig trist efter så mange år, at skulle sige farvel, Rødovre blev jo sat på kortet netop grundet os MC og SG.

Og ja der er desværre røget mange af de velrenommerede Danske klinikker med tiden og lige trist er det sgu hver gang, om man så er kollega eller konkurrenter.. for lige gyldigt hvad, så har vi haft nogle gode tider, sjove tider, fest og farve, lidt ballade og samtidig også gjort at ingen hvilene på laurbærene, for der har været nok til alle, men også at man bare blev bedre og bedre... som med rødvin :wub:

Til dig Linda, tak for konkurrencen og kampen :razz: 

Ønsker dig alt held og lykke på din vej....

Kære Seductiongirls.

 

Tusinde tak for jeres hilsen.

Kaffe og kage, er det ikke blevet til mellem os, men små lynvisit i ny og næ blev det da til:)

Det er trist, at branchen har det svært, og flere af de velrenommerede klinikker lukker - men nogle gange må man vælge sine kampe, og så må man videre.

Jeg ønsker jer god vind, og tak for kampen:wub:

 

Mange hilsner

Linda.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Altså jeg er selvstændig omrejsende pige..... Der arbejder på bordeller udelukket.. Jeg nyder sikkerheden i det.. Og de ordentlige forhold.. 

Jeg er derfor personligt meget trist over nyheden om endnu en bortgang.. 

Ingen er døde - bordellet lukker bare... nogen kunder er til bordeller andre ikke - jeg hører til ikke. At personer slår mønt på andres prostitution kan kaldes rufferi (og er rufferi) om man vil støtte det foretagende er op til den enkelte kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen

håber at se nogle af de piger i Darkroom no 1 i Hellerup :-) , vi er søde piger der elsker vores job, vi er familie frem for konkurrenter... skriv gerne hvis du er dansk og mangler et sted :-) og spred gerne budskabet

kære Mutter kender dig ikke men har fulgt dig og bliver lidt øv over en dansk sted lukker...  vi er ikke for mange i forvejen... men held og lykke til .-)

Redigeret af TheQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv at endnu et dansk sted lukker!!!

Jeg er en af dem som gerne betaler mere for en oplevelse med en dansk/ skandinavisk pige/kvinde, faktisk besøger jeg aldrig udenlandske piger. 
 

I de senere år har jeg dig ikke besøgt MC, det skyldes flere ting men mest fordi jeg fandt hygiejnen dårlig især i kælderen. 
I kælderen var legetøjet smidt tilfældigt, spanskrørene havde gammel blod på. 

Har også leget med piger der som udgave sig for dominaer, noget de slet ikke mestrede 
 

Foruden kemien med pigen/kvinden, Kun tilbyde hvad man mestre er tonen og hygiejnen afgørende for mig

Ovenstående er ikke skrevet som kritik af MC da det ikke vil ændre noget, men som en på mindelse om hvad som har betydning.
 

Håber de skønne piger/kvinder nye steder at fortsætte, der er ikke for mange danske tilbage

Redigeret af sn57

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...