Hop til indhold

Recommended Posts

Tjekkede tilfældigvis Romanticas vagtplan igår, og blev lokket af billederne og teksten om den blide dominans. 

http://www.romantica.dk/profil.php?id=185

Tanken om at blive ydmyget af en blond lille studinde gik rent ind hos mig. Det gik stærkt med at bestille tid samme eftermiddag og komme afsted, for jeg bor tæt på. 

Billederne er ægte, pigen er sød og smilende. Vi aftalte 45 min blid dominans, og jeg er ikke skuffet. 

Hun er måske ny på stedet, men hun ved, hvad hun laver. Det føltes endda lidt GFE, fordi hun var så opmærksom mig. Men hun må have regnet mig ud, for hun trykkede på alle de rette knapper! Det var faktisk et overraskende godt besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MamasBoi skrev, for 11 minutter siden:
Tjekkede tilfældigvis Romanticas vagtplan igår, og blev lokket af billederne og teksten om den blide dominans. 

http://www.romantica.dk/profil.php?id=185

Tanken om at blive ydmyget af en blond lille studinde gik rent ind hos mig. Det gik stærkt med at bestille tid samme eftermiddag og komme afsted, for jeg bor tæt på. 

Billederne er ægte, pigen er sød og smilende. Vi aftalte 45 min blid dominans, og jeg er ikke skuffet. 

Hun er måske ny på stedet, men hun ved, hvad hun laver. Det føltes endda lidt GFE, fordi hun var så opmærksom mig. Men hun må have regnet mig ud, for hun trykkede på alle de rette knapper! Det var faktisk et overraskende godt besøg. 

Super god anmeldelse :) overvejer faktisk også at aflægge hende et besøg ved du tilfældigvis om hun er ryger eller ikke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin4400 skrev, for 1 time siden:

Super god anmeldelse :) overvejer faktisk også at aflægge hende et besøg ved du tilfældigvis om hun er ryger eller ikke ?

Desværre ikke, vi snakkede ikke så meget smalltalk, det var en ganske kort visit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 7 timer siden:

Hmmm, ny bruger, lugter lidt må jeg indrømme .

Denne bruger ser I ikke mere til i denne tråd, og han har modtaget en hilsen fra ledelsen. 
Vi vil ikke se disse mistænkeliggørelser af nye brugere!  Lav en rapport til os i stedet!

og nåh, ja, @EksilKøbenhavner er røget samme vej. 
 

Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm...

Brunetten Nelly kom som en storm for 1-2 måneder siden og havde mange vagter (ofte 2-3 gange om ugen) på Romantica og Sexyclub..

Men allerede nu er hun helt væk. Det samme er profilen. 

Hvad er der mon sket? :huh:

Mon hun kommer igen, da jeg aldrig nåede forbi om søndagen..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er noget underligt. Jeg mener at have set hendes annonce for et par dage siden. Men kan ikke finde hende nu. 

Enten så skulle hun lige tjene en ordentlig røvfuld penge i en fart og tog alle de vagter eller også.. Ja aner det ikke.. 

Jeg besøgte hende ikke. Billederne og hendes type kan jeg godt lide men mister interessen når de har så mange vagter. Så tvivler jeg på hun kan give en god oplevelse. Helt naturligt må hun blive noget træt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 26.9.2020 at 19:17:

Eller er det bare et sammentæf at pigerne kunne minde om hinanden ?

Måske de bare minder om hinanden, der er i hvertfald en væsentlig højdeforskel i de to beskrivelser (hvis altså jeg husker rigtigt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig heller ikke så vigtig.

Pigen ser dejlig ud så planlægger et besøg så snart pikken kommer i humør igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louiseisabella skrev, den 29.9.2020 at 11:01:

Hej! 
jeg er den gamle Miss Nelly <3
af personlige årsager måtte jeg skifte navn
håber i stadig vil besøge mig

Hej, Jeg er en ny bruger, og vil lige sige at det er en super god oplevelse. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Seljer skrev, 1 time siden:

Hej, Jeg er en ny bruger, og vil lige sige at det er en super god oplevelse. :-)

Tak for det, “sailor”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seljer skrev, for 14 timer siden:

Hej, Jeg er en ny bruger, og vil lige sige at det er en super god oplevelse. :-)

Jeg bruger stadig denne bruger, men jeg er er stadig Miss Nelly :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
MamasBoi skrev, den 31.8.2020 at 13:41:
Tjekkede tilfældigvis Romanticas vagtplan igår, og blev lokket af billederne og teksten om den blide dominans. 

http://www.romantica.dk/profil.php?id=185

Tanken om at blive ydmyget af en blond lille studinde gik rent ind hos mig. Det gik stærkt med at bestille tid samme eftermiddag og komme afsted, for jeg bor tæt på. 

Billederne er ægte, pigen er sød og smilende. Vi aftalte 45 min blid dominans, og jeg er ikke skuffet. 

Hun er måske ny på stedet, men hun ved, hvad hun laver. Det føltes endda lidt GFE, fordi hun var så opmærksom mig. Men hun må have regnet mig ud, for hun trykkede på alle de rette knapper! Det var faktisk et overraskende godt besøg. 

Hun er altså også en super flot pige.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...