Hop til indhold
Farangdk

MAM's Thaimassage Helsingør

Recommended Posts

For nogle dage siden var jeg i Helsingør i anden anledning og havde lidt tid i overskud og trængte til en gang massage på en slidt ryg. Jeg fandt en en butik 

Mam's Thai Massage I Helsingør - Home | Facebook

Jeg blev vist ind i massagerummet og pigen (husker ikke navnet) spurgte hvad jeg ønskede og jeg bad om 1 times thaimassage. Hun tilbød med det samme at jeg kunne få 1 time med massage og FP for 1500 kr. Jeg takkede pænt nej tak da det ikke var det primære jeg kom for. Hun sænkede prisen til 1000 men jeg takkede stadig nej. Hun begyndte massagen på min ryg og ben men mere bløde stryg end thaimassage. Jeg bad hende tage hårdere fat men det blev ikke meget anderledes. Efter ½ time skulle jeg vende og hun tilbød igen FP og denne gang var tilbuddet uden condom. Jeg takkede igen pænt nej tak. Det passede ikke damen så resten af tiden blev det kun til lidt tilfældige tryk hist og her og lidt olie fedteri. 

Tiden blev overholdt men massagen var det så som så med. 

Kommer absolut ikke igen

Pris 500. kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius

Hvis du kun kommer for at få massage, så skal du kun besøge de få klinikker, der tilbyder kropsmassage og ikke noget andet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kejser Claudius skrev, for 25 minutter siden:

Hvis du kun kommer for at få massage, så skal du kun besøge de få klinikker, der tilbyder kropsmassage og ikke noget andet. 

 

Hvilket vel også er det som i udgangspunktet tilbydes her og stort set de fleste andre steder.
https://mams-thaimassage.business.site/#posts
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius
Agurken skrev, for 3 timer siden:

Hvilket vel også er det som i udgangspunktet tilbydes her og stort set de fleste andre steder.
https://mams-thaimassage.business.site/#posts
 

Nej, på 99% af alle thai massageklinikker er salg af ekstraydelser hovedformålet. De fleste kan ikke massere. Kun pirre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Kunne være interessant hvis man Kunne samle et notat med alle de klinikker det er grønne.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Lynet2019 skrev, for 4 minutter siden:

Kunne være interessant hvis man Kunne samle et notat med alle de klinikker det er grønne.   

Klinikker ligefrem, jeg kan nævne nogle grønne piger der overlader extra til andre på stedet, du har også selv været sådanne steder lyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kejser Claudius skrev, 1 time siden:

Nej, på 99% af alle thai massageklinikker er salg af ekstraydelser hovedformålet. De fleste kan ikke massere. Kun pirre ;)

Ok, man skal ikke modsige @Kejser Claudius men jeg gør lige en undtagelse. 
Sikke noget sludder, men så kan vi vel blive enige og at være uenige.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius
Agurken skrev, for 58 minutter siden:

Ok, man skal ikke modsige @Kejser Claudius men jeg gør lige en undtagelse. 
Sikke noget sludder, men så kan vi vel blive enige og at være uenige.
 

Hvis jeg har lyst til at spise vegansk, så handler jeg ikke ind hos slagteren. Vil jeg have sex går jeg på bordel. Har jeg ikke lyst til sex eller afslutning, men kun massage, så finder jeg en såkaldt “grøn” klinik, hvor de rent faktisk kan massere. Mit livs bedste massage UDEN ekstra fik jeg af Jin på Royal Thai Massage for en del år siden. 

@Farangdk gik ind på et thaibordel for at blive masseret, men mutter var særdeles påtrængende med at sælge ekstra ydelser. Han burde have fundet en “grøn” klinik.

Du har nogle sære bemærkninger om, at jeg ikke kan tåle at blive modsagt. Sikke noget vrøvl at skrive! Jeg har da ikke hidset mig op i denne tråd, men kommet med et par indspark, som man kan være enige i eller ej.  

På mig virker det tværtimod som om du er pigesur over at blive modsagt ;)

Jeg kan godt fornemme, at denne tråd er ved at blive afsporet, så jeg lukker ned for flere bidrag. I denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kejser Claudius skrev, for 12 minutter siden:

Hvis jeg har lyst til at spise vegansk, så handler jeg ikke ind hos slagteren. Vil jeg have sex går jeg på bordel. Har jeg ikke lyst til sex eller afslutning, men kun massage, så finder jeg en såkaldt “grøn” klinik, hvor de rent faktisk kan massere. Mit livs bedste massage UDEN ekstra fik jeg af Jin på Royal Thai Massage for en del år siden. 

@Farangdk gik ind på et thaibordel for at blive masseret, men mutter var særdeles påtrængende med at sælge ekstra ydelser. Han burde have fundet en “grøn” klinik.

Du har nogle sære bemærkninger om, at jeg ikke kan tåle at blive modsagt. Sikke noget vrøvl at skrive! Jeg har da ikke hidset mig op i denne tråd, men kommet med et par indspark, som man kan være enige i eller ej.  

På mig virker det tværtimod som om du er pigesur over at blive modsagt ;)

Jeg kan godt fornemme, at denne tråd er ved at blive afsporet, så jeg lukker ned for flere bidrag. I denne tråd.

Har du klikket på linket, set deres billeder, deres kundekommentarer og prisliste? har du været der fysisk?

Nu var min kommentar nu mere minded pga. dit valg af brugernavn, men ok, humor er en mærkelig størrelse. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kejser Claudius skrev, for 2 timer siden:

Nej, på 99% af alle thai massageklinikker er salg af ekstraydelser hovedformålet. De fleste kan ikke massere. Kun pirre ;)

Nu har jeg ikke ført statistik, men er i hvert fald ikke enig i at de fleste ikke kan massere. Har mødt mange der faktiskt er rigtigt gode, selv om ekstraydelser også er blevet tilbudt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...