Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle 

vil lige hører om andre også har snakket med Sugarfoxy inde på SD https://sugardaters.com/da/profile/w7Z3bVQ_z.  har lige skrevet med hende og shit hende skal i ikke bruge jeres tid på, for hun vil kun mødes hvis hun får mindst 13,000kr pr møde :lol: der kom jeg sgu til at grine lidt af hende og sige pæn nej tak det er hun sgu ikke værd.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er unge piger som tror at alle mænd over 35 har masser af penge. Det er mangel på realitetssans så derfor må de finde den ene der har for mange penge og derfor vil spendere det hele på dem i stedet for flere eller mange aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 5 minutter siden:

Der er unge piger som tror at alle mænd over 35 har masser af penge. Det er mangel på realitetssans så derfor må de finde den ene der har for mange penge og derfor vil spendere det hele på dem i stedet for flere eller mange aftaler.

Det er vel også forståeligt nok, hvis de kan finde ham ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tenderness62 skrev, for 7 minutter siden:

Det er vel også forståeligt nok, hvis de kan finde ham ^_^

Hvi det kan lykkedes for pigen at finde en der vil, så er de velkommen til dette. Det ændrer bare ikke på realitetssansen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 47 minutter siden:

Det ændrer bare ikke på realitetssansen. 

Realitetssansen defineres vel af om det kan lade sig gøre. Hvis det lykkes en gang, så er det jo en realitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
The_Man skrev, for 2 timer siden:

Hej alle 

vil lige hører om andre også har snakket med Sugarfoxy inde på SD https://sugardaters.com/da/profile/w7Z3bVQ_z.  har lige skrevet med hende og shit hende skal i ikke bruge jeres tid på, for hun vil kun mødes hvis hun får mindst 13,000kr pr møde :lol: der kom jeg sgu til at grine lidt af hende og sige pæn nej tak det er hun sgu ikke værd.. 

Hvad dækker prisen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 3 timer siden:

Hej alle 

vil lige hører om andre også har snakket med Sugarfoxy inde på SD https://sugardaters.com/da/profile/w7Z3bVQ_z.  har lige skrevet med hende og shit hende skal i ikke bruge jeres tid på, for hun vil kun mødes hvis hun får mindst 13,000kr pr møde :lol: der kom jeg sgu til at grine lidt af hende og sige pæn nej tak det er hun sgu ikke værd.. 

I modsætning til GP'er så har Sugarbabes jo et valg baseret på ens billeder om de vil mødes, jeg har talt med flere SB'er om dette og jeg ved der er flere der justere deres sugar niveau baseret på tiltrækning, så med det tilbud du har fået på 13k for et møde vil jeg mere tro at hun sortere dig fra.

Skal lige siges at GP'er selfølgelig også har et valg og kan afvise en i døren, men deres priser justeres ikke efter hvor meget de måske tænder på dig eller ej.

Redigeret af Tombola22

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 6 timer siden:

Det sagde hun ikke noget om bare at hun ville ha 13K på møde, og der hoppe jeg så fra

Du kunne da godt ha taget en for holdet og fundet ud af hvad det dækkede over! :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 6 timer siden:

I modsætning til GP'er så har Sugarbabes jo et valg baseret på ens billeder om de vil mødes, jeg har talt med flere SB'er om dette og jeg ved der er flere der justere deres sugar niveau baseret på tiltrækning, så med det tilbud du har fået på 13k for et møde vil jeg mere tro at hun sortere dig fra.

Skal lige siges at GP'er selfølgelig også har et valg og kan afvise en i døren, men deres priser justeres ikke efter hvor meget de måske tænder på dig eller ej.

Skal så siges hun har ikke set noget billed af mig så den du kommer med der dur ikke rigtig til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
The_Man skrev, for 2 timer siden:

Skal så siges hun har ikke set noget billed af mig så den du kommer med der dur ikke rigtig til noget.

måske netop derfor den pris ??
ok ligger mig helt fladt ned, har lige fået 15000 , og foreslået det så må være en nat 
og en aften 
altså det bliver dril fra nu fra min side i f t hende 

Redigeret af kbhvest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest

tror bare hun har en syg humor, spurgte om det var 15000 for en nat, men nej for en time , lol hun siger hun får det
not )  spild af tid 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen

troede slet ikke nogen fik bid der inde, syntes ofte i mænd kun vil chatte eller have det hele gratis ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
TheQueen skrev, for 1 time siden:

troede slet ikke nogen fik bid der inde, syntes ofte i mænd kun vil chatte eller have det hele gratis ;-)

fik bid to gange forrige  uge og skal ses med dem begge denne uge så ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen

sådan

kbhvest skrev, for 1 time siden:

fik bid to gange forrige  uge og skal ses med dem begge denne uge så ?

sådan :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
underdog40 skrev, for 6 timer siden:

Hun ville betale mig en milliard fordi jeg er for lækker. Jeg takkede nej. 

har det ligesådan , hvis de kun vil bruge min lækre krop så er jeg ude )

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, den 31.8.2020 at 10:19:

Hej alle 

vil lige hører om andre også har snakket med Sugarfoxy inde på SD https://sugardaters.com/da/profile/w7Z3bVQ_z.  har lige skrevet med hende og shit hende skal i ikke bruge jeres tid på, for hun vil kun mødes hvis hun får mindst 13,000kr pr møde :lol: der kom jeg sgu til at grine lidt af hende og sige pæn nej tak det er hun sgu ikke værd.. 

Til gengæld skal hun "bare" finde et par stykker, så har hun profitmaksimeret for vildt!!

Hendes profiltekst oser af useriøsitet ......

Redigeret af Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
Pogo skrev, for 4 timer siden:

Til gengæld skal hun "bare" finde et par stykker, så har hun profitmaksimeret for vildt!!

Hendes profiltekst oser af useriøsitet ......

ja ok teksten, hm tænkte beløbet også var ret useriøst

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...