Hop til indhold
Guest Max speed

Choke tøsen, Vejle

Recommended Posts

Guest Max speed

Kære alle 

https://annoncelight.dk/showad/298343

Nogle der har lyst til at dele deres erfaringer med ovenstående eller bare et lille tip

Venligst 

Max

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 43 minutter siden:

Så op til 160 kg. er man ikke overvægtig i Chokotøsens terminilogi :-)

JR

Terminologi* 

men ligegyldig rettelse på en ligegyldig kommentar på trådstarters spørgsmål. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 4 timer siden:

Terminologi* 

men ligegyldig rettelse på en ligegyldig kommentar på trådstarters spørgsmål. 

 

Åhh nej...nu starter flueknepperne :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer :-)

Jeg har besøgt choko tøs i  Støvring og også i Vejle da jeg skulle besøge min kære bror i Vejle og jeg kan bar sige at choko tøs er Mega sød kærligt og meget varme pige og ikke bar det så er hun hammer lækker med en flot små bryster og en lille lækker krop ;-) Hende skal I bar besøge Hun er alt det som der står i hendes annoncen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Choko tøs blowjob er super lækker det er hun skid god til Og hun er en lækker tøs Oveni:smile::-P

lystigt1 

det er dvs ikke Sabrina :-(
hvad er med Sabrina siden der er mange som Efterlyser jeg har besøget hende Over 10 gang i Nørresundby Ja Hun er sød og lækker ja man hvad er med Sabrina i er så vild med ??
:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sød mads9000 skrev, for 52 minutter siden:

 Choko tøs blowjob er super lækker det er hun skid god til Og hun er en lækker tøs Oveni:smile::-P

lystigt1 

det er dvs ikke Sabrina :-(
hvad er med Sabrina siden der er mange som Efterlyser jeg har besøget hende Over 10 gang i Nørresundby Ja Hun er sød og lækker ja man hvad er med Sabrina i er så vild med ??
:-)

Hvis hun ikke er noget specielt, hvorfor har du så besøgt hende over 10 gange?

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, den 1/9/2020 at 13:53:

hvordan er hendes blowjob uden 

I respekt for Chokotøswn frabeder sig anbefaler herinde vil jeg ikke skrive andet end: hun er en skide god tøsS

Knus

servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 24.3.2021 at 00:49:

I respekt for Chokotøswn frabeder sig anbefaler herinde vil jeg ikke skrive andet end: hun er en skide god tøsS

Knus

servicesboy

Tillykke. Dagens mærkeligste indlæg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, den 29/3/2021 at 20:26:

Tillykke. Dagens mærkeligste indlæg :D

Nu når Chokotøswn frabeder sig anmeldelser her, så Lader jeg være og siger kun ganske kort: hun er et besøg værd

Knus

servicesboy

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu er hun bare helt væk, jeg har hendes telefon nr men hun reagere ikke på hverken SMS, eller opkald, men håber hun halvdelen godt,magen til lækker sex skal man lede længe efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå øv, jeg var ellers på vej syd på i morgen, og håbede lige at jeg skulle have et stop i Vejle, da jeg så at tråden var aktiv igen.

Ja man får sjældent at vide hvor de dejligste piger bliver af. Jeg håber det bedste for dem der bare er gået under radaren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...