Hop til indhold
cassanova

Afstemning af forventninger

Recommended Posts

Jeg ved godt at Real GFE og afstemning af forventninger og følelser betyder rigtigt meget når vi besøger gp’ ere ikke mindst for gp’ erene kan bl.a. Læses i mange lndlæg her på siden. Men vi kommer ikke uden om at det kødelige og det ydre udseende betyder mindst lige så meget , ikke mindst for det maskuline køn. Jeg tænder selv rigtigt meget på et par NATURLIGE  bryster ja kald dem bare for patter sådan nogle som er faste men som alligevel hænger lidt i hver sin retning. Vi kommer heller ikke uden om oralsex. Jeg kender ikke nogle mænd som ikke værdsætter pussylicking facesitting eller at ligge i en 69 ‘ er eller  at kneppe Doggyatyle. En behåret , men trimmet kusse er i den grad ophidsende for mange mænd, men de fleste gp  ‘ ere er glatbarberede idag. Og hvad er det så jeg vil med dette indlæg?  Der er en tendens til at det hele skal være afstemning af forventninger og følelser og Real GFE  oplevelser. Men den kødelige lyst og længslen efter den fysiske erotiske krop lidt ignoreres.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jo men der er vel ingen der anfægter at udseende / look betyder meget? 

Man kan jo bare kigge på annoncer og de medfølgende billeder, så får man det indtryk at udseende betyder alt? 

Men det som udseende ikke kan give er omsorg, nærvær og intimitet, anerkendelse og en følelse af at blive hørt, set og forstået. Har man også behov for det så kan udseende altså bare ikke stå alene 

Den tendens du taler om ser jeg ikke.. Men jeg synes det er meget mere givende og interessant at tale om andet end hvor store patter den ene eller anden har og om hun er glat barberet eller ej.  Og det jeg tror holder liv i eroguide er netop debatter med lidt indhold fremfor overflade snak. 

Just My 50 cent. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror da de fleste af os mænd som det første kigger på billederne i annoncen. Når det så er sagt så er det for mit vedkommende ikke altafgørende om jeg rent faktisk "tænder" på billederne. 

Jeg er mindst lige så optaget af pigens annoncetekst, det der bliver skrevet herinde af andre og ikke mindst af pigen selv. Det skrevne siger ofte en del om personen, og jeg vægter empati, intelligens og nærvær noget mere end udseende. Når det så er sagt, er det selvfølgelig en plus hvis pigen tilmed har et udseende der falder i min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 24 minutter siden:

 

Men det som udseende ikke kan give er omsorg, nærvær og intimitet, anerkendelse og en følelse af at blive hørt, set og forstået. Har man også behov for det så kan udseende altså bare ikke stå alene 

 

Jeg er meget enig med dig i, at udseende ikke kan stå alene. Men nærværd og intimitet kan man ikke se ud fra annoncer. Man konstaterer det først når man besøger pigen. Derfor vender jeg ofte tilbage til der hvor jeg har oplevet dette.

Men når man skal vælge en ny pige, kan man kun se på billeder og håbe på at de er ægte. Man kan også se på teksten med hvilke ydelser der tilbydes og hvad der ellers skrives. Dette kan så også håbe på er rigtigt. 

Jeg er meget enig med cassanova i at naturlige bryster og en trimmet fisse med hår på er mere tiltrækkende end det implanterede og det barberede. Jeg tror at disse ting mere er pigernes forventninger til sig selv og hinanden end det er mændenes forventning til pigerne. Så må man heller ikke glemme at silikonepattet og barberet fisse har være på mode i mange år.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...