Hop til indhold
Guest krampe

Binde bryster?

Recommended Posts

Guest krampe

Som lyn fra en klar himmel, er jeg pludselig blevet meget nysgerrig på at binde bryster op med reb, og kan slet ikke slippe tanken igen.

 

Jeg har Googlet lidt på emnet og er trods alt blevet lidt klogere på hvordan og hvorledes.

Men, hvad er der i det for pigen? Det eneste blogindllg jeg har kunne finde, skrevet af en q, var ikke videre begejstret..
Så kære kloge eroguide brugere, kunne i hjælpe en nysgerrig sjæl på vej? :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  linker lige  til  én  tråd,  som  kunne  have  din  interesse 

 

For  mig  handler  det  om;

Jeg  overgiver  min  krop  til  ham  der  binder  mig  (psykologisk). Tænder  på  den  koncentration  han  giver  mine  bryster,  fornemmelsen  af  tæthed  når  der bindes,  mærke  at  rebene  strammer,  se  at  mine  bryster  ændre  form/udseende/farve  alt  efter  hvordan  de  bindes.   Mærke  den  lette  smerte  ved  at  brysterne  er  bundet.  Se  ham  træde  et  par  skridt  tilbage  og  nyde  sit  eget  mesterværk.  Mærke  hvordan  brysterne er  meget  følsomme, selv  ved  den  mindste  berøring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest krampe

Aha, tak for uddybende forklaring.

Det giver god mening, som du beskriver det.

Men når så rebene er påført, then what? Er det så de sædvanlige lagen øvelser derfra? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
krampe skrev, for 20 minutter siden:

Aha, tak for uddybende forklaring.

Det giver god mening, som du beskriver det.

Men når så rebene er påført, then what? Er det så de sædvanlige lagen øvelser derfra? :)

Min  erfaring  er,  at  der  er  ekstra  leg /opmærksomhed med  de  bunde  bryster.  

Der  er  stillinger  som  ikke  er  behagelige  med  bunde  bryster.  Somme  tider  har  der  været  behov  for  at  binde  op  igen,  fordi  brysterne blev  for  ømme. 

Men  det  du  spørger  om,  er  der  ikke  et  rigtig  svar  på.  Det  handler  om  jeres  lyst  til  leg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest krampe

Tak, super spændende læsning...

Selvom teknikken dog virker ret avanceret ift det jeg skal begive mig ud i på et tidspunkt, så lyder det super intenst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...