Hop til indhold

Recommended Posts

Er netop hjemvendt fra et besøg hos Zen Thaiwellness i Taastrup.

Værtinde i dag var Amy og hun ser mega-sød ud og har den dejligste krop:) Jeg bestilte en time med B2B samt spa og havde egentlig forventet noget rigtig massage først - det plejer man der, hvis man vælger 1 time uden spa, men B2B. Det var der imidlertid ikke noget af, så den stod på B2B rigtig længe, indtil der var spa med skum og bobler. Jeg må sige at jeg synes det der B2B er kedeligt, gider det egentlig ikke, så den vælger jeg altså ikke fra menuen længere. Vil meget hellere have en god massage, og det kan de sagtens på stedet - jeg har tidligere fået en super massage i en halv time til helt rimelige penge. Jeg fik til sidst vendt situationen så jeg masserede Amy i stedet mens hun lå på maven og åhh, hvilket syn - den mås, fuck yeah, hehe...hun var imidlertid ikke indstillet på at mine fingre skulle please hende indvortes...øv

Nå, tid til spa og der fik jeg så noget massage på nakke og ryg hvilket var dejligt.

Amy er så kær og lækker at jeg har den største lyst til at bolle med hende - bare bestille fuld pakke i 30 min - er der nogen her der ved om det er en mulighed? Jeg glemte at spørge og nu er jeg jo nødt til at bestille en ny tid for at spørge hende hvis ikke en af de herrer kan byde ind med et svar.

Stedet er rigtig flot og rent, diskret men jeg skulle klart have tjekket mere indgående hvad jeg egentlig købte i stedet for at formode. Jeg kan dog godt anbefale stedet hvis man vil have en regulær massage.

http://zen-thaiwellness.dk/

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius

Ligger Zen Thai Wellness nu også diskret? Klinikken ligger på Tåstrup Hovedgade ovenover en fysioterapi (mener jeg ) Derudover er der store vinduer i trappeopgangen, så man sagtens kan se hvem der kommer og går.

Sidst jeg var der stod der en thai bag disken og spurgte mig om jeg ville have ekstra! Det er lidt for frembrusende til min smag, men super, at du havde en god oplevelse ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der et par gange og fået fuld pakke med spa. Det har været ok, men dyrt. Der er ekstrabetaling for sex, men der var åbenhed om det. Samlet var prisen omkring 2.000.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dkpeter

Er der et billede af pigen på hjemmesiden?

Hvordan er hendes brystet og ca. alder?

 

Redigeret af Dkpeter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Har også været der en del gange og har også fået fuld pakke næsten hver gang men det er en del år siden jeg sidst har været forbi . Et fint sted med gode lokaler og bad . Tænker jeg måske snart skal besøge dem igen når nu der er 2 nye piger jeg ikke kender siden jeg sidst var der . Hvem er Amy på billederne ? Er mest nysgerrig omkring hende med det brune hår hun ser sød ud . Er det mon Amy ? 
Vh chawapa 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Patty, som er flot efter min smag - lækker krop og flotte ben. Hun kan anbefales både til B2B og fuld pakke. Patty er i den dyre ende, men jeg har i hvert fald fået valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der nogle gange, men der går lang tid mellem hver gang. B2B med spa og fuld pakke er de gode til, men det koster. Jeg kan ikke huske hvad prisen var sidst, men sørg for at få aftalt det hele fra start, så du ikke følerdig snydet, eller ikke har penge nok med. Jeg kan huske at jeg kunne betale med kort på et tidspunkt, men det kan være lavet om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gammel rotte skrev, for 9 timer siden:

Er brysterne med tilsætningsstoffer? 

Ja, de er hjulpet på vej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...