Hop til indhold

Recommended Posts

Har her i dag haft mit 3. besøg hos Melissa. Ved godt hun har flere anmeldelser herinde, men synes ærlig talt hun fortjener en mere. Skrev til hende i går og havde lynhurtigt booket 1 time hos hende.

Melissa er en lækker ung pige. Flot brunette med kønne øjne og et sødt smil. Lækker slank og velplejet krop med nogle meget fine naturlige bryster. Som person er hun meget sød og super nem at snakke med. (Glimrende til engelsk)

Melissa giver en god kæresteoplevelse  med dejlige kys og god øjenkontakt. Hun er meget berøringsvenlig og virkelig lækker at knalde. Vil især rose hendes superfranske kvaliteter med megafransk afslutning. Den bedste udløsning jeg har fået længe. :razz:

Hun arbejder i et boligkvarter med fine muligheder for parkering. Et fint bollerum med en stor dejlig seng.

Kan varmt anbefale Melissa, hvis man er til lækre unge piger. Skal uden tvivl besøge hende igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Lange skrev, for 2 timer siden:

Har her i dag haft mit 3. besøg hos Melissa. Ved godt hun har flere anmeldelser herinde, men synes ærlig talt hun fortjener en mere. Skrev til hende i går og havde lynhurtigt booket 1 time hos hende.

Melissa er en lækker ung pige. Flot brunette med kønne øjne og et sødt smil. Lækker slank og velplejet krop med nogle meget fine naturlige bryster. Som person er hun meget sød og super nem at snakke med. (Glimrende til engelsk)

Melissa giver en god kæresteoplevelse  med dejlige kys og god øjenkontakt. Hun er meget berøringsvenlig og virkelig lækker at knalde. Vil især rose hendes superfranske kvaliteter med megafransk afslutning. Den bedste udløsning jeg har fået længe. :razz:

Hun arbejder i et boligkvarter med fine muligheder for parkering. Et fint bollerum med en stor dejlig seng.

Kan varmt anbefale Melissa, hvis man er til lækre unge piger. Skal uden tvivl besøge hende igen. :)

Super anmeldelse, Lange! 

Går udfra at kys, super og mega er ekstra til den timepris, kan du lokkes til at opgive hvor meget ekstra det kostede? 

Udfra tidligere anmeldelser har jeg ikke kunne læse mig frem til hvor høj hun er, kan du også hjælpe med det? :rolleyes:

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en let og ligetil pige. Havde fornøjelsen af at besøge hende i Fredericia i torsdags. Fik en halv time og det var et fint besøg. For mig var det en dejlig personlighed og en lækker krop der trak op. Jeg bestilte ingen ekstra. Men enig med ts hendes fransk er godt og uden hånd.  
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...