Hop til indhold
Tanja-storkbh

Motel i Albertslund - erfaringer???

Recommended Posts

Foranlediget af en anden tråd her på siden, vil jeg høre, om nogen har erfaringer med at leje sig ind på motel i Albertslund(vil ikke ligefrem nævne navnet her, men der er vist kun det ene, så... :-))

Hvordan stiller de sig i forhold til, at man får en del herrebesøg dagen og aftenen igennem??? :?:?

Jeg vil helst ikke risikere, at stå i den situation at blive smidt ud :(

Nogen der har erfaringer???

På forhånd mange tak for hjælpen!!! :)

Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hotel værelserne ligger rundt om hotellet så er rimeligt diskret da de er som små lejligheder. så ok sted tror jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vil man være helt sikker på, at der ikke opstår en kedelig situation, er man vel nødt til at spørge motellet, om de har noget imod at man modtager nogle herrebesøg i løbet at dagen/aftenen.

Jeg kan godt forstå, at man gerne vil undgå dette direkte spørgsmål, men så må man jo også være indstillet på, at det kan give en episode. Men mon ikke, at de er professionelle nok til at fortælle det ved en udcheckning eller når der ikke er besøg.

På den anden side ville det da være fedt at vide, om det er ok, specielt hvis man har planer om, løbende at leje sig ind der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Merle der der nogle gange, det er helt fint og diskret. Kan ikke helt forstå hvorfor der ikke er flere piger der benytter moteller/ hoteller til deres virksomhed 8-)

Jeg syntes det er godt , der er jo ikke nogle der ved hvem der kommer og går eller hvor de høre til. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manga tak for jeres tilbagemeldinger ;-)

Jeg er kørt forbi motellet i Albertslund en del gange og det er netop fordi man ikke skal gennem en reception, jeg har valgt det.

Jeg er bange for, at hvis man konfronterer personalet med, hvad man vil bruge værelset til - tvinger man dem til at tage stilling - omvendt kan de vende det blinde øje til, hvis de ikke "ved", hvad man bruger værelset til :)

Og ja, jeg kommer selv slæbende med lagner, håndklæder og vaskeklude...og sågar herresæbe ;-) Jeg har også mine egne skraldeposer med, og tager dem med mig igen, så indholdet i disse ikke efterfølgende skal afsløre, hvorfor jeg har været der ;-)

Stop 39 i Slagelse er hermed noteret! ;-)

Knus

Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manga tak for jeres tilbagemeldinger ;-)

Jeg er kørt forbi motellet i Albertslund en del gange og det er netop fordi man ikke skal gennem en reception, jeg har valgt det.

Jeg er bange for, at hvis man konfronterer personalet med, hvad man vil bruge værelset til - tvinger man dem til at tage stilling - omvendt kan de vende det blinde øje til, hvis de ikke "ved", hvad man bruger værelset til :)

Og ja, jeg kommer selv slæbende med lagner, håndklæder og vaskeklude...og sågar herresæbe ;-) Jeg har også mine egne skraldeposer med, og tager dem med mig igen, så indholdet i disse ikke efterfølgende skal afsløre, hvorfor jeg har været der ;-)

Stop 39 i Slagelse er hermed noteret! ;-)

Knus

Tanja

Dejligt med glædespiger der tager privat og diskret højt :) det kan jeg lide

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hygget mig med en dejlig dame der engang. Næste gang vi smagte på hinanden, var det et andet sted. De havde bedt hende smutte, da hun var af den "støjende" type. Men bed om de nye værelser, da de ligger mere isoleret. Har været der nogle gange siden uden problemer. Og sørg for at have en pik i munden hvis du siger for meget. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...