Hop til indhold

Recommended Posts

Kan ikke sige det med sikkerhed, da jeg ikke har besøgt pige med dette telefon nummer, men da jeg ringede til hende fik jeg samme adresse som jeg mødte denne pige på https://www.eroguide.dk/forum/topic/124471-larissa-fake-billeder/  så det afholdte mig fra at bruge tid på at besøge hende. Men i det mindste ser disse billeder ægte ud og ligner ikke helt den pige som jeg mødte på stedet for tre uger siden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babavian skrev, 1 time siden:

Men i det mindste ser disse billeder ægte ud

På hvilken måde? De er ikke taget i DK - så allerede det er en alarmklokke for mig. Intet ansigt gør det erfaringsmæssigt mere sandsynligt at få en diskussion med pigen om, om det nu er hende eller ej ("old pictures").

Gør man sig ulejlighed med at søge, finder selv Google billederne med det samme: https://www.alo.bg/6815779#highlight=magi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, 1 time siden:

På hvilken måde?

På den måde at de ikke er taget fra en IG konto. Ved disse billeder er der i det mindste en større sandsynlighed for at det er pigen man træffer, end hvis det var taget fra IG. Du har helt ret med dine alarmklokker men nogle gange kan billeder i udlandet stadigvæk godt ligne meget godt. Min alarmklokke er at jeg én gang før er blevet snydt med billeder fra det sted, men derfor udelukker jeg ikke at der er kommet en ny og mere ærlig pige på stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babavian skrev, for 53 minutter siden:

På den måde at de ikke er taget fra en IG konto. Ved disse billeder er der i det mindste en større sandsynlighed for at det er pigen man træffer, end hvis det var taget fra IG. Du har helt ret med dine alarmklokker men nogle gange kan billeder i udlandet stadigvæk godt ligne meget godt. Min alarmklokke er at jeg én gang før er blevet snydt med billeder fra det sted, men derfor udelukker jeg ikke at der er kommet en ny og mere ærlig pige på stedet. 

Undskyld min uvidenhed.

IG konto  -  hvad er det for en fætter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden:

Undskyld min uvidenhed.

IG konto  -  hvad er det for en fætter?

Sorry;  Instagram. Nok lidt for meget ung med de unge fra min side :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...