Hop til indhold
junglebøffen

Pecille holder ikke aftaler.

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/NBRmy16Go-

Jeg skriver med hende og hun virkede som en sød pige, vi bliver enige om at mødes, så vi aftaler dag og tid og hun vil skrive hvor vi skal mødes på dagen, et par timer før  skriver jeg og spørger om mødested, kort tid efter kan jeg se hun har læst beskeden men hun svarer ikke, en time før skriver jeg igen om hvor og hvis hun melder fra om hun så ikke nok vil skrive det, hun læser igen beskeden hurtigt efter, men svarer ikke, det er sgu dårlig stil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har oplevet akkurat det samme. Pecille svarer relativt hurtigt og meget ordentligt, og vi aftalte dag og tid og det hele, og aftalen var også, at hun et par timer før aftalen skulle skrive, hvor vi skulle mødes. Det gjorde hun ikke, og da jeg skrev og spurgte, blev mine beskeder læst, men ikke besvaret - selvom hun er online. Far er skuffet:- ) Måske har hun gang i for mange. Måske leger hun bare...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...