Hop til indhold

Pecille holder ikke aftaler.

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/NBRmy16Go-

Jeg skriver med hende og hun virkede som en sød pige, vi bliver enige om at mødes, så vi aftaler dag og tid og hun vil skrive hvor vi skal mødes på dagen, et par timer før  skriver jeg og spørger om mødested, kort tid efter kan jeg se hun har læst beskeden men hun svarer ikke, en time før skriver jeg igen om hvor og hvis hun melder fra om hun så ikke nok vil skrive det, hun læser igen beskeden hurtigt efter, men svarer ikke, det er sgu dårlig stil.

Skrevet

Har oplevet akkurat det samme. Pecille svarer relativt hurtigt og meget ordentligt, og vi aftalte dag og tid og det hele, og aftalen var også, at hun et par timer før aftalen skulle skrive, hvor vi skulle mødes. Det gjorde hun ikke, og da jeg skrev og spurgte, blev mine beskeder læst, men ikke besvaret - selvom hun er online. Far er skuffet:- ) Måske har hun gang i for mange. Måske leger hun bare...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.