focus 3 Skrevet 30. August, 2020 Har i prøvet og få denne sms fra nogen på annoncelight. Verificeringskoden til din brugeroprettelse på Annoncelight.dk er: Videregiv ALDRIG denne verificeringskode til andre. Hvad betyder det og hvilken slags snyd kan det være ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. August, 2020 (edited) focus skrev, for 5 timer siden: Har i prøvet og få denne sms fra nogen på annoncelight. Verificeringskoden til din brugeroprettelse på Annoncelight.dk er: Videregiv ALDRIG denne verificeringskode til andre. Hvad betyder det og hvilken slags snyd kan det være ? Nogen der har forstøgt at oprette sig, og givet dit (istedet for eget) mobilnummer ?? Jeg bliver ved med at få SMS'er fra NETS om at jeg skal indtaste bekræftelseskode for at købe noget på Internettet. Men det er ikke mit creditcard der står som betaler, så jeg tror det er en tastefejl fra ham der forsøger at købe...... Redigeret 30. August, 2020 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg