Hop til indhold
Æ´Synderjyde

Petit, ung, ekstrem små bryster, gfe og anal - Hvor?

Recommended Posts

Søger en petit, ung pige, gerne med meget små bryster, jo mindre jo bedre og som tilbyder gfe og analsex. 
Har nogen et bud på hvem, der kunne matche ovenstående?

Område hele Jylland og Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
MrLovaLova skrev, for 49 minutter siden:

Hun har da langtfra små bryster??

Nej, men det bedste bud jeg lige kunne komme på, har du et bedre bud? 
@Æ´Synderjyde kan jo selv beslutte om han kan “leve” med hendes bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Hun har da langtfra små bryster??

De er da bestemt heller ik store. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 14 timer siden:

For filan hun ser godt ud. Tak for tippet :-) 

Kan 100% anbefale hende. Hun er skide sød, og er faktisk mindre i virkeligheden end billederne umiddelbart siger. Hun giver sig god tid, og er skide fræk. Har besøgt hende flere gange da hun holdt til i Holsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 20 timer siden:

kan jo selv beslutte om han kan “leve” med

Så hvis jeg efterspørger en asiat og det nærmeste du kan komme op med er en fra afrikaner, så foreslår du det.

Når man afgrænser noget, er der nok en årsag til det. Der stod "ekstrem små bryster" og du vælger at han noget har bedt om noget forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Harran skrev, for 9 minutter siden:

Så hvis jeg efterspørger en asiat og det nærmeste du kan komme op med er en fra afrikaner, så foreslår du det.

Når man afgrænser noget, er der nok en årsag til det. Der stod "ekstrem små bryster" og du vælger at han noget har bedt om noget forkert.

Nej det ville jeg ikke, ville egentlig bare komme med noget der var tæt på hvad der blev eftersøgt, og da han har besøgt hende, var det åbenbart ikke heeeelt ved siden af. 
Puha, sikke en masse lort man får i hovedet af selvbestaltede politibetjente herinde, for ikke at ramme 100% indenfor skiven, suk.....

Kan vi ikke åbne politik fora igen, så alle brokkerne kan få noget at gå op i igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...