Guest Fnico Skrevet 29. August, 2020 Godaften brødre, Jeg er lidt nysgerrig efter om der er nogen nye beretninger fra Phan, efter hun har fået nyt sted? har tidligere læst beretninger om massage og en hånder, er der nogen der monstro har en frisk beretning, om det stadig er muligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 270 Skrevet 30. August, 2020 Desværre nej. Hendes væremåde, datomærkning, sløje massage og totalt kedelig HJ i den gamle butik gør at hun er et overstået kapitel for mig. Venligst NT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fnico Skrevet 31. August, 2020 Øv det var lyder ellers som en kedelig omgang :-( må nok hellere kigge efter noget andet så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kommeraltid 8 Skrevet 8. Oktober, 2022 Noget update her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 8. Oktober, 2022 Har været der 1 gang for 4-5 år siden, massagen var ikke særlig god. Spurgte hende da massagen næsten var slut, om hun gav hj ? ja sagde hun , men det har du ikke råd til spurgte hende så hvad det kostede ? 1 million svarede hun så hun havde ret, jeg havde ikke råd. Så det blev ved massagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jojo56 3 Skrevet 14. Oktober, 2022 Jeg besøgte hende i foråret , der fik jeg et hj efter massagen , mener jeg betalte ca 300,- , så det kan altså stadig lade sig gøre , men hendes massage svinger rigtig meget , så tror ikke jeg kommer tilbage før jeg evt læser gode anmeldelser herinde ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servicemontøren69 2 Skrevet 17. Oktober, 2022 Ja massagen er ikke værd at skrive om... Der ville hun gerne gi Hj, men jeg var ikke interesseret. men mener bare at kunne huske at hun gav øko bj før i tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 22. Oktober, 2022 Syntes da hendes massage plejer at være Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg