Hop til indhold
Gitte

Nye arbejdspladser

Recommended Posts

Jeg er pige i branchen og søger nye arbejdspladser i jylland - fyn. Nogen der kender til gode steder at jobbe? Jeg vil også gerne bruge hotel/motel eller andet, men det skal være steder hvor man er velkommen og ikke risikere at blive smidt ud. Bare fordi man er i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er pige i branchen og søger nye arbejdspladser i jylland - fyn. Nogen der kender til gode steder at jobbe? Jeg vil også gerne bruge hotel/motel eller andet, men det skal være steder hvor man er velkommen og ikke risikere at blive smidt ud. Bare fordi man er i branchen.

Sanne har spurgt om lignede for nylig http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=5477

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke der r ret mange hoteller der officielt vil tillade det da det jo rent teknisk kan sigtes for rufferiloven.

hvor reklamere du for dit job henne ( er jo nysgerrig)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke der r ret mange hoteller der officielt vil tillade det da det jo rent teknisk kan sigtes for rufferiloven.

hvor reklamere du for dit job henne ( er jo nysgerrig)

Lige nu reklamere jeg ikke. Jeg har holdt pause og vil igang igen. Jeg kan godt forstå, at de officielt ikke vil tillade det. Men det er også fint med mig, hvis jeg ved at de vil "lukke øjne for det".

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej..

i århus la tour motel, diskret, og flere piger har arbejde derfra..

kunder skal ikke forbi reception, men kan gå direkte op på værelset

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Motel Lillebælt i Middelfart mindre end 1 km fra den gamle bro er meget brugt.

Værelset lejer man på Hotel Sixtus nede ved vandet (man kører ned ad vejen ved vandtårnet lige overfor Lillebælt), og på selv motellet er der hverken reception eller andet forstyrrende. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej gitte, der er også motel viborg uden for viborg, når du har annonce i hvor er det så henne.det vil jo være dejlig at læse lidt om dig. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gitte, der er også motel viborg uden for viborg, når du har annonce i hvor er det så henne.det vil jo være dejlig at læse lidt om dig. ;)

Tak for din positive nysgerrighed. Jeg skal nok vende tilbage, når jeg er parat til det....men lige nu er jo det første skridt at finde arbejdspladsen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

odense området.

næsbylund kro

blommenslyst kro

hotel winsor, ind gennem porten, og op af udvendig trappe, ind og hen til det værelse man får, eller har været inde at udvælge før booking

cabinn hotel ved odense banegård, der kan man komme ind ved enden af nørregade, bibliotek, uden at skulle forbi receptionen

husk håndklæder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...