Gitte 0 Skrevet 5. Maj, 2013 Jeg er pige i branchen og søger nye arbejdspladser i jylland - fyn. Nogen der kender til gode steder at jobbe? Jeg vil også gerne bruge hotel/motel eller andet, men det skal være steder hvor man er velkommen og ikke risikere at blive smidt ud. Bare fordi man er i branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 5. Maj, 2013 Jeg er pige i branchen og søger nye arbejdspladser i jylland - fyn. Nogen der kender til gode steder at jobbe? Jeg vil også gerne bruge hotel/motel eller andet, men det skal være steder hvor man er velkommen og ikke risikere at blive smidt ud. Bare fordi man er i branchen. Sanne har spurgt om lignede for nylig http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=5477 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 5. Maj, 2013 Sanne har spurgt om lignede for nylig http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=5477 Hej Randersmand Den streng har jeg godt læst. Men jeg synes ikke det klart fremgår, om man må være på de hoteller moteller. Jeg er før blevet smidt ud af et hotel og det har jeg ikke lyst til igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 5. Maj, 2013 Jeg tror ikke der r ret mange hoteller der officielt vil tillade det da det jo rent teknisk kan sigtes for rufferiloven. hvor reklamere du for dit job henne ( er jo nysgerrig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 5. Maj, 2013 Jeg tror ikke der r ret mange hoteller der officielt vil tillade det da det jo rent teknisk kan sigtes for rufferiloven. hvor reklamere du for dit job henne ( er jo nysgerrig) Lige nu reklamere jeg ikke. Jeg har holdt pause og vil igang igen. Jeg kan godt forstå, at de officielt ikke vil tillade det. Men det er også fint med mig, hvis jeg ved at de vil "lukke øjne for det". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 5. Maj, 2013 hej.. i århus la tour motel, diskret, og flere piger har arbejde derfra.. kunder skal ikke forbi reception, men kan gå direkte op på værelset prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 5. Maj, 2013 Motel Lillebælt i Middelfart mindre end 1 km fra den gamle bro er meget brugt. Værelset lejer man på Hotel Sixtus nede ved vandet (man kører ned ad vejen ved vandtårnet lige overfor Lillebælt), og på selv motellet er der hverken reception eller andet forstyrrende. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 5. Maj, 2013 Tak for Jeres hjælpsomhed. Det er rigtig dejligt. Håber jeg på sigt kan gengælde herinde :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2013 Hej gitte, der er også motel viborg uden for viborg, når du har annonce i hvor er det så henne.det vil jo være dejlig at læse lidt om dig. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 5. Maj, 2013 Hej gitte, der er også motel viborg uden for viborg, når du har annonce i hvor er det så henne.det vil jo være dejlig at læse lidt om dig. Tak for din positive nysgerrighed. Jeg skal nok vende tilbage, når jeg er parat til det....men lige nu er jo det første skridt at finde arbejdspladsen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 5. Maj, 2013 odense området. næsbylund kro blommenslyst kro hotel winsor, ind gennem porten, og op af udvendig trappe, ind og hen til det værelse man får, eller har været inde at udvælge før booking cabinn hotel ved odense banegård, der kan man komme ind ved enden af nørregade, bibliotek, uden at skulle forbi receptionen husk håndklæder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 6. Maj, 2013 Motel 1, lige ved E45, det er helt uden bemanding http://www.motel1.dk/index.asp?mode=for!forside!dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg