Hop til indhold

Kokkedal. Smuk thaipige. Massage 1/2 time 300,-.

Featured Replies

Skrevet

Hey GUYS.

Er der nogle erfaringer blandt jer raske svende? ydelser og pris og telfredshed pleaseeeeeee .... Jeg overvejer her i dag at få lidt forkælelse hos Kokkedal. Smuk thaipige. Massage 1/2 time 300,-.

Skrevet

er der ikke et eneste besøg her???

Du må selv afsted. 300 for en halv time????

Skrevet

Jo. Jeg har været der engang for år tilbage. Næsten sikker på at det må være den samme, hun annoncerede sig også den gang som 'smuk thaipige i Kokkedal'...jeg husker et villakvarter og en større villa med bordelagtigt værelse. Smuk ville jeg ikke kalde hende, bare almindelig og småbuttet med små bryster. Men værre var det med kemien, hun var komplet uengageret i hver eneste facet af ydelsen.

Første gang bestilte jeg 1 times massage med håndjob...massagen bestod af nogle langsomme bløde tryk op og ned ad ryggen og benene, intet med at røre sådan lidt i nærheden af de følsomme områder. Håndjobbet var mekanisk og uendelig kedeligt.

Hun smilede med munden, men ikke med øjnene...

Jeg var dum nok til at spørge hende om hun ydede hele pakken, hvilket hun bekræftede. Så for at afsløre, om hun først gav rigtigt los når man lagde nogle flere penge, vendte jeg tilbage en uge eller to senere. Samme kedelige og uengagerede attitude, og sex med hende var af samme skuffe.

Men det kan man jo ikke forudse...noget af spændingen ved denne sport er jo, at man forestiller sig at det KAN blive en oplevelse for livet (jeg har haft mange af slagsen). Men det kan også blive en fuser (har haft endnu flere af dem).

Jeg vil ikke afvise, at andre kunne få en bedre oplevelse med hende...kemien betyder MEGET mere end man tror, selv med købesex, efter min erfaring. Jeg har bare svært ved at forestille mig det...

handyman

Skrevet

Hvis det er hende der for et par år siden annoncerede med en lignende tekst,

"Smuk thaipige Kokkedal" og/eller Thaibeauty, er det hende der også er på

Vestervoldgade og i Birkerød.

Der er tale om et privat villa i Kokkedal, men det er jo ikke sikkert det er hende.

viewtopic.php?f=44&t=4786

-OD

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.