cumonface 1812 Skrevet 29. August, 2020 Sweetie Lea er lige til at spise på hendes billeder her som 100% er af hende så derfor var jeg ikke i tvivl om at hende måtte jeg møde. Endnu en gang måtte jeg flere gange knibe mig i armen for at være sikker på at jeg ikke drømte for hun er virkelig en lækker og dejlig pige. Best af det hele var at hun ikke på nogen måde var berøringsangst og var helt med på alt som vi havde aftalt. Dejlige tungekys og kæleri samt det bedste deepthroat jeg nogensinde har prøvet. Hvordan der skulle afsluttes var også bare noget hun gjorde uden at kny. Alt i alt en super hed oplevelse. Pigen er køn, dejlig lækker, sød 9, gfe 10 , superfransk 10, deepthroat perfekt 10, cof/cif perfekt 10 , gentagelses fare 100% Jeg er sikker på andre også vil få en god oplevelse med hende. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 659 Skrevet 30. August, 2020 Hvor er hendes lokation ca.? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 30. August, 2020 Gentleman52 skrev, for 3 timer siden: Hvor er hendes lokation ca.? Tak Det står i den linkede tråd: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newhundreds 1 Skrevet 31. August, 2020 Være en gentleman overfor hende så giver hun en oplevelse man ikke glemmer. 10/10 STARS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg