fatimeee 27 Skrevet 29. August, 2020 Hej. Kender i nogle steder man kan tage sine bekendte med og og så både jeg og hende får en pige hver. tak for hjælpen. Helst de Etablerede bordeller. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 29. August, 2020 Jeg kan ikke gennemskue om du er seriøs, men ring og spørg, så mange bordeller er der ikke tilbage - de vil iøvrigt altid kunne vejlede dig i om der er nogle på vagt, de tager imod piger 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 29. August, 2020 Rolias skrev, for 13 minutter siden: Jeg kan ikke gennemskue om du er seriøs, men ring og spørg, så mange bordeller er der ikke tilbage - de vil iøvrigt altid kunne vejlede dig i om der er nogle på vagt, de tager imod piger Tak for hjælpen. Hvorfor skulle jeg være useriøs? Har aldrig prøvet at være sammen med en på bordel derfor spurgte jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 803 Skrevet 29. August, 2020 fatimeee skrev, for 4 minutter siden: Tak for hjælpen. Hvorfor skulle jeg være useriøs? Har aldrig prøvet at være sammen med en på bordel derfor spurgte jeg. Jeg tror altså ikke , at der er ret mange , som vælger at tage sin kusine med på bordel - men held og lykke med din ide .. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 29. August, 2020 fatimeee skrev, 1 time siden: Hej. Kender i nogle steder man kan tage sine bekendte med og og så både jeg og hende får en pige hver. tak for hjælpen. Helst de Etablerede bordeller. af nysgerrighed. Er du selv kvinde? I så fald er det vel bare at sikre sig, at der er 2 piger på vagt samme tid, der begge tager imod kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 29. August, 2020 går ned på knæ skrev, for 27 minutter siden: af nysgerrighed. Er du selv kvinde? I så fald er det vel bare at sikre sig, at der er 2 piger på vagt samme tid, der begge tager imod kvinder Ja det er jeg. Har set omkring og det gør 90 procent af de danske bordeller. Så det fantastisk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 29. August, 2020 Vendelboen skrev, for 35 minutter siden: Jeg tror altså ikke , at der er ret mange , som vælger at tage sin kusine med på bordel - men held og lykke med din ide .. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 29. August, 2020 Casual "Fætter-Kusine" fest .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Picard 114 Skrevet 31. August, 2020 fatimeee skrev, den 29/8/2020 at 18:58: Ja det er jeg. Har set omkring og det gør 90 procent af de danske bordeller. Så det fantastisk! Det er godt du fik svar på dit spørgsmål. Det ville være mega fedt hvis du skriver anmeldelse af dit kusine besøg på bordel. På forhånd tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1269 Skrevet 31. August, 2020 går ned på knæ skrev, den 29.8.2020 at 18:29: af nysgerrighed. Er du selv kvinde? fatimeee skrev, den 29.8.2020 at 18:58: Ja det er jeg. Onkel Reje skrev, den 29.8.2020 at 23:56: Casual "Fætter-Kusine" fest .. "Kus-Kus" fest bli'r det til! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 2. September, 2020 fatimeee skrev, den 29.8.2020 at 18:16: Tak for hjælpen. Hvorfor skulle jeg være useriøs? Har aldrig prøvet at være sammen med en på bordel derfor spurgte jeg. Beklager, jeg burde have holdt min forundring for mig selv, håber du kunne bruge mit svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg