Hop til indhold
fatimeee

Tage sin kusine med på bordel

Recommended Posts

Hej. Kender i nogle steder man kan tage sine bekendte med og og så både jeg og hende får en pige hver.  tak for hjælpen.  Helst de Etablerede bordeller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke gennemskue om du er seriøs, men ring og spørg, så mange bordeller er der ikke tilbage - de vil iøvrigt altid kunne vejlede dig i om der er nogle på vagt, de tager imod piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kan ikke gennemskue om du er seriøs, men ring og spørg, så mange bordeller er der ikke tilbage - de vil iøvrigt altid kunne vejlede dig i om der er nogle på vagt, de tager imod piger 

Tak for hjælpen. Hvorfor skulle jeg være useriøs? Har aldrig prøvet at være sammen med en på bordel derfor spurgte jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fatimeee skrev, for 4 minutter siden:

Tak for hjælpen. Hvorfor skulle jeg være useriøs? Har aldrig prøvet at være sammen med en på bordel derfor spurgte jeg.

Jeg tror altså ikke , at der er ret mange , som vælger at tage sin kusine med på bordel - men held og lykke med din ide .. :razz: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
fatimeee skrev, 1 time siden:

Hej. Kender i nogle steder man kan tage sine bekendte med og og så både jeg og hende får en pige hver.  tak for hjælpen.  Helst de Etablerede bordeller. 

af nysgerrighed. Er du selv kvinde? I så fald er det vel bare at sikre sig, at der er 2 piger på vagt samme tid, der begge tager imod kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 27 minutter siden:

af nysgerrighed. Er du selv kvinde? I så fald er det vel bare at sikre sig, at der er 2 piger på vagt samme tid, der begge tager imod kvinder

Ja det er jeg. Har set omkring og det gør 90 procent af de danske bordeller. Så det fantastisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 35 minutter siden:

Jeg tror altså ikke , at der er ret mange , som vælger at tage sin kusine med på bordel - men held og lykke med din ide .. :razz: 

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fatimeee skrev, den 29/8/2020 at 18:58:

Ja det er jeg. Har set omkring og det gør 90 procent af de danske bordeller. Så det fantastisk!

Det er godt du fik svar på dit spørgsmål. Det ville være mega fedt hvis du skriver anmeldelse af dit kusine besøg på bordel. På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, den 29.8.2020 at 18:29:

af nysgerrighed. Er du selv kvinde?

fatimeee skrev, den 29.8.2020 at 18:58:

Ja det er jeg.

 

 

Onkel Reje skrev, den 29.8.2020 at 23:56:

Casual "Fætter-Kusine" fest ..

"Kus-Kus" fest bli'r det til!

Del dette indlæg


Link til indlæg
fatimeee skrev, den 29.8.2020 at 18:16:

Tak for hjælpen. Hvorfor skulle jeg være useriøs? Har aldrig prøvet at være sammen med en på bordel derfor spurgte jeg.

Beklager, jeg burde have holdt min forundring for mig selv, håber du kunne bruge mit svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...