Hop til indhold

Recommended Posts

Dobbeltanmeldelse af  Sabai Wellness
 
Marielundvej 34 B 1sal, 2730 Herlev Indgang på Sabai Wellness
 
Jeg har været forbi stedet 2 gange, men oplevelserne var forskellige som nat og dag.
Begge anmeldelser følger min sædvanlige opskrift, men for den utålmodige, får du et kort sammendrag her:
 
1 besøg var B2B+hj udført superfrækt og lækkert af en søg thaiMilf, til en billig penge. 600 kr.
2 besøg var B2B+hj uden B2b udført af en ung slank nøgen thaipige, som slet ikke gad være der, kun svarede med enstavelsesord, aldrig smilede eller i øvrigt anede hvad b2b er. 600 kr.
 
Kommer jeg igen? Det tror jeg ikke efter andet besøg.
 
 
Første besøg (et par uger siden)
Skala 1-10 hvor 10 er bedst
Marielundvej 34 B 1sal, 2730 Herlev Indgang på Sabai Wellness
 
Den korteversion
Sted: 5
Klassisk thaimasagebiks. 1 massagerum med  briks. Blev ikke tilbudt bad. Rent håndklæde blev lagt på briksen samt lille håndklæde på hovedpuden. Blev tilbudt drikkelse efter massagen
 
Pigen: 6
Ejeren. Det er hende på billederne. Ikke en ung model, men en sød og fræk milf. Taler fint dansk.
 
Massagen: 8
Ikke meget 'rigtig'massage, da jeg havde bestilt B2B, så kun sidstnævnte anmeldes. Og det kunne hun sku' godt finde ud af.
 
Ekstra: 8
HJ var inkl i B2B så egent ikke ekstra. Der var glidende (hahaha) overgang fra B2B til HJ, og det sad lige i skabet
 
Pris: 7
30 min B2B inkl HJ til 600 kr. Ganske god pris kvaliteten taget i betragtning. 
 
Overordnet: 7
Fræk B2B og HJ udført af en sød fræk thail. Jeg kommer igen
 
Den lidt længere version
Efter en tur i THansen en hverdagsaften, fik jeg lige lyst til lidt fræk massage. Valget faldt på Sabai, da billederne ikke var værst og priserne rimelige.
Jeg blev modtaget af hende på billederne. Fik ikke lige fat i navnet.
Hun talte flot dansk og bedyrede, at det ville være en ung pige, som skulle stå for det hele - indtil at jeg kun bad om en halv time. Så var det pludselig hende. Jeg havde sådan set også via annoncen forventet at det var hende, og jeg tvivler lidt på, om der overhovedet eksisterede en yngre model på stedet.
Så ikke brok fra min side.
 
Jeg smed tøjet og ventede på at hun kom tilbage.
Det skete ret hurtigt og hun smed alt tøjet med det samme. 
Hun startede med at sætte sig på min hånd, så jeg kunne lege med fileten. ‘ så kan hånden holde varmen’ sagde hun smilende, og så var stilen ligesom lagt.
 
Herefter fulgte en en smule massage og en fræk omgang B2B.
Det gled naturligt over i et frækt Hj.
Som sagt ikke nogen ung trunte, men en fræk milf der ved hvad hun laver.
Fik tilbudt bad og drikkelse efter. 
Total 600kr
 
For 700kr kan du få fuld pakke. Om det er inkl. B2B ved jeg ikke, men når jeg kommer næste gang, skal det klart være B2B med efterfølgende sex
 
Andet besøg (idag)
 
Den korte version
Sted: 5
Klassisk thaimasagebiks. 1 massagerum med  briks. Blev ikke tilbudt bad. Rent håndklæde blev lagt på briksen samt lille håndklæde på hovedpuden. Blev tilbudt drikkelse efter massagen
 
Pigen: 5
En ung slank pæn pige med langt hår. Måske hende på billede 2 og 3, men jeg er ikke sikker. Kalder sig noget i retning Nou/Nuo...udseende alene ville have givet 7 eller 8, men.... læs den længere version
 
Massagen: 1
Havde bestilt B2B men fik 'massage' så derfor anmeldes den. Hun får 1 point for at dukke op
 
Ekstra: 2
Egentlig var HJ jo ikke ekstra, men det opfattede jeg det som. Og her får hun 2 point. 1 for at dukke op og 1 for at være nøgen.
 
Pris: 3
Bestilt: 30 min B2B inkl HJ til 600 kr.  
Modtog planløs olieindsmøring uden pirring samt et trist hj
 
Overordnet: 3
Det var bare øv
 
Den lidt længere version
Liderlig igen og da sidste besøg hos Sabai Wellness var gået rigtig fint, lagde jeg vejen forbi igen.
Det skulle jeg så ikke have gjort.
 
Døren blev åbnet af en lav tynd thaipige med en del tusser. Hun virkede lidt fraværende og ikke særligt imødekommende.
Jeg bliver vist ind i et rum, og blev spurgt til ønsker.
Jeg havde tænkt, at jeg ville have fuld pakke denne gang, men sku ikke med hende det halvsure løg. Jeg bestilte B2B+HJ som iflg deres annonce er 600kr.
Jeg nåede ikke engang at sige ...+HJ, før hun afbryder med: 1000 kr.!
'Øhhh nej' - det er 600 kr' siger jeg
Hun råber noget ud af døren, og så går hun.
Lidt efter kommer hun tilbage med en anden - noget ældre model -  som også spørger hvad jeg vil have.
Svar: B2B med HJ til 600 kr, som I skriver i jeres annonce.
'I get another girl' sagde den ældre, og begge forsvandt.
 
Lidt efter træder Nou/Nuo ind, og jeg er da til en start glædeligt overrasket.
Også hun skal lige have bekræftet, hvad jeg ønsker.
De 600kr skifter hænder.
 
Hun bliver mens jeg tager tøjet af, og først da jeg ligger ned på maven, tager hun alt sit tøj af.
Hun er ganske pæn nøgen ;)
 
Men her slutter festen så inden den rigtigt er begyndt.
Jeg prøver med small talk, men det er hun ikke interesseret i.
Hun giver lidt planløs olieindsmøring, men hun har plantet filetten på mit ben.
Det mærkes af varme og kradser lidt - kusse mod ben. 
Selvom det kan lyde lækkert, så er det ret så trist, når dette er absolut det eneste pirring. Jeg er faktisk ret sikker på, at hun ikke gjorde det for at pirre, men for at have et sted at sidde.
Jeg troede jo, at det bare var opvarmningen til B2B, men det var det så heller ikke.
'Turn around' :-o
Ville hun så lave B2B på forsiden? :razz:
Naturligvis ikke. :evil:
Hun gik i gang med HJ, og man må sige at teknik, indlevelse, ja alt hvad der gør sådan en akt dejlig, var ikke tilstede.
Der var ingen brok da jeg berørte hende bryster - jeg fik dog et 'you come?'
 
Miraklernes tid er ikke forbi, og jeg kom.
Det kan godt være, at hun ikke kunne finde ud af hverken massage, B2B eller spille pik, - 
til gengæld kunne hun heller ikke finde ud af at tørre op efter sig (mig).
Jeg ville rejse mig, men hun sagde noget om, at der var 5 min tilbage.
Hun begyndte igen på en planløs massage, som jeg så stoppede.
På med tøjet og ud af døren.
Blev lige tilbudt vanden inden jeg var væk.
 
Hun bør ikke tilbyde den slags ydelser, som hun tydeligvis ikke kan leverer.
Spild af tid og penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 5 timer siden:

Dey er ved at være lidt trættende at du kommer med link til alle anmeldelser der allerede har link i anmeldensen, som iøvrigt virker fint. Ingentlig ikke for at brokke mig, men syntes det er unødvendigt fyld. God søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Thai lover skrev, for 38 minutter siden:

Dey er ved at være lidt trættende at du kommer med link til alle anmeldelser der allerede har link i anmeldensen, som iøvrigt virker fint. Ingentlig ikke for at brokke mig, men syntes det er unødvendigt fyld. God søndag. 

Harran gør det fordi man kan finde alt om bestemte steder ved at søge på annoncenummeret, søger man på navn, sted og lign kræver det at alle staver ens for at finde alle indlæg.

så hvis alle bruger hele linket og ikke laver indlejret link gør det det hele lidt lettere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går, jeg valgte deres tilbud med massage og tantra med hjem til 500.

Jeg blev betjent af hende på billederne, og massage og hjem blev udført med den rette indlevelse. blev tilbudt bad efter samt noget at drikke. 

De er meget opmærksomme på hvem man har ringet til,  da der er flere klinikker på adressen, jeg blev spurt hvilket nummer jeg havde ringet, så jeg fik den rette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...