Hop til indhold
Smilets By

Sharon - Engtoften 16, Viby

Recommended Posts

Som den kvikke nok har bemærket, så gik jeg med uforrettet sag fra Natasja i Horsens,

men havde kigget på Sharon i Viby

http://massage.side6.dk/engtoften16A

Jeg tror ikke det er hende på billderne, men hende jeg mødte var slank og i mine øjne lækker,

Totalt naturligt krop (og brysterne), kortere hår... Virkelig en skøn krop...

Hun er fra Polen - en smule genert og tænker at præstationen var lidt derefter, men hun var sgu sød.. Er der kun til mandag - da hun var på ferie i DK - og for at tjene penge....

Syntes hun var dejlig - men smag er jo individuel :-)

Smilets By

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Var slank og i mine øjne lækker...og bla--bla, ferie og for at tjene penge. Det kan vi andre sgu' da ikke bruge til meget. Prøv i det mindste at beskrive hvad i lavede og om hun stod mål på hvad der, flot står hvad hun tilbyder. Billederne beskriver du jo som ikke ægte, men hvad med ydelserne. Kan hun heller ikke yde hvad der står, står det sgu da ringe til. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var slank og i mine øjne lækker...og bla--bla, ferie og for at tjene penge. Det kan vi andre sgu' da ikke bruge til meget. Prøv i det mindste at beskrive hvad i lavede og om hun stod mål på hvad der, flot står hvad hun tilbyder. Billederne beskriver du jo som ikke ægte, men hvad med ydelserne. Kan hun heller ikke yde hvad der står, står det sgu da ringe til.

Jeg vil gerne uddybe, var skam ikke skrevet for at genere...

Hun leverede det jeg havde aftalt med hende - hvilket var en halv time inkl alt (minus analt) og der var ingen dikkedarer i den henseende.. Hvad vi lavede præcist kommer kun hende og mig ved, men jeg var tilfreds og hun gjorde præcis som aftalt og den fulde tid...

Når jeg syntes det var godt - er det jo ingen garanti for at du også syntes det...

Jeg ved ikke om hun tilbyder analt, da det ikke er min interesse, men der var et stort menukort som også indeholdt analt, så det kan godt være at hun tilbyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var slank og i mine øjne lækker...og bla--bla, ferie og for at tjene penge. Det kan vi andre sgu' da ikke bruge til meget. Prøv i det mindste at beskrive hvad i lavede og om hun stod mål på hvad der, flot står hvad hun tilbyder. Billederne beskriver du jo som ikke ægte, men hvad med ydelserne. Kan hun heller ikke yde hvad der står, står det sgu da ringe til. :?

Slap nu af Gaffer - bare fordi man drister sig til at skrive en anmelelse behøver du jo ikke rygge hovedet af ham ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tak for anmeldelsen smilets by, bliv endelig ved med at skrive anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nåe - nej, det var jo heller ikke sådan ment, men mener bare det kunne være rart at vide om hun kan de ydelser der står på menuen. Noget kunne tyde i den forkerte retning da billederne ikke er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...