Hop til indhold
6banditten

Annoncelight

Recommended Posts

Ja Annoncelight er et sted mænd søger i annoncer. Måske gør enkelte kvinder også. Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål.

Redigeret af Getlouder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, for 10 minutter siden:

Ja Annoncelight er et sted mænd søger i annoncer. Måske gør enkelte kvinder også. Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål.

Tror der menes, at mænd har annoncer oppe på sitet, hvor de søger efter [indsæt selv].

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Tror der menes, at mænd har annoncer oppe på sitet, hvor de søger efter [indsæt selv].

Sådan har det vel altid været på Annoncelight - men man kan jo bare nøjes med at søge efter kvinder, hvis man ikke vil se annoncerne fra mænderne - hvor svært kan det være ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Sådan har det vel altid været på Annoncelight - men man kan jo bare nøjes med at søge efter kvinder, hvis man ikke vil se annoncerne fra mænderne - hvor svært kan det være ;-)

Enig, dog er der i ny og næ annoncer herinde med stive dillermænd - hvilket jeg ikke synes er så nice, men det er bare min mening :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...